نوکیا تصمیم به عرضه ی برنامه ی HERE برای Android و IOS دارد - تکفارس 
نوکیا تصمیم به عرضه ی برنامه ی HERE برای Android و IOS دارد - تکفارس 

نوکیا تصمیم به عرضه ی برنامه ی HERE برای Android و IOS دارد

alierna
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 14:14
نوکیا تصمیم به عرضه ی برنامه ی HERE برای Android و IOS دارد - تکفارس 

با توجه به خبری که اواخر روز یکشنبه توسط خبرگزاری های معتبر خارجی بیان شد، نوکیا تصمیم به ارائه ی برنامه ی بسیار پرطرفدار و اختصاصی خود، برای سیستم عامل های اندروید و IOS دارد. این خبر پس از درخواست نیرو این شرکت برای برنامه نویس های اندروید و IOS منتشر شد

اولین شرط برای کسانی که می خواهند درخواست کار کنند، مسلط بودن به برنامه نویسی برای iOS و Android، و بلد بودن کار با SDK اصلی این سیستم عامل ها است. همچنین متقاضیان باید تجربه ی ساخت و عرضه ی یک یا بیش از یک برنامه برای این سیستم عامل ها در App Store یا Google Play Store را داشته باشند.

دومین شرط، مربوط به توانایی کار بر روی نرم افزار نقشه ی HERE برای سیستم عامل اندروید است. از بند های این شرط می توان به لزوم ملاقات با توسعه دهندگان، مدیریت محصول و کار در تمام زمانی که نرم افزار فعال است یا به تعریفی دیگر، در زمان طول عمر نرم افزار می توان اشاره کرد. منظور از مدیریت محصول در این زمان طراحی، ساختن، توسعه دادن، تست کردن و رفع و مشکل و ارائه ی نسخه ی بهتر در فروشگاه های نرم افزاری و پشتیبانی آن است. همچنین یکی دیگر از شرایط اصلی این شغل به روز بودن برنامه نویس و دانستن تکنولوژی های به روز موبایل است.

نقشه های HERE یکی از معدود بخش هایی است که توسط مایکروسافت خریده نشد و در فنلاند مانده است. حال پس از خریده شدن اکثر بخش های شرکت نوکیا توسط مایکروسافت، به نظر می رسد که این شرکت قصد موفقیت در دنیای نقشه های موبایل یا نرم افزارهای دیگر را دارد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.