ایفون ۶ موفق تر از ایفون ۵ و گالاگسی اس ۵ - تکفارس 
ایفون ۶ موفق تر از ایفون ۵ و گالاگسی اس ۵ - تکفارس 

ایفون ۶ موفق تر از ایفون ۵ و گالاگسی اس ۵

hamed22
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 14:33
ایفون ۶ موفق تر از ایفون ۵ و گالاگسی اس ۵ - تکفارس 

خب چند روز پیش خبرشو شنیدید که سامسونگ از پرچم دار جدید خود یعنی سامسونگ گالاگسی اس ۵ رونمایی کرد .و بعد از رونمایی سامسونگ از اس ۵ , اپل دست به کار شد و خبر تولید iphone 6 را منتشر کرد .

 

 

اگر خبر منتشر شده  راجع به تولید iphone6 صحت داشته باشد پس باید این گوشی سرتر از اس۵ شود .طبق اطلاعات منتشر شده قرار است مشکلات قبلی در ایفون ها در این سری رفع شود و صفحه نمایش iphone 6 کمی کوچکتر از اس ۵ خواهد بود یعنی ۴.۷ اینچ

 

طبق پیش بینی های انجام شده براورد میشود که ایفون ۶ کمی باریکتر خواهد بود یعنی ضخامت ۶ میلی متر

 

0212

 

 

 

درحال حاضر ایفون iphone 5s دارای ضخامت ۷.۶ میلی متر است و همینطور گالاگسی اس ۵ نیز دارای ضخامت ۸.۱ میلی متر است پس از لحاظ باریک بودن تاکنون اپل موفقتر از سامسونگ عمل کرده است.

پشت گوشی ایفون ۶ دارای یک دوربین و فلاشر است که بین این دو یک میکروفون نیز وجود دارد .جالب توجه این است که یک کلید درسمت راست قرار دارد که نصف بیشتر فعالیت هارا همچون  زنگ و خاموش کردن صفحه و چن مورد دیگر به کار میرود و کلید سمت چپ نیز برای قطع و وصل صدا به کار میرود.

اپل میرود تا با یک صفحه نمایش بسیار باکیفیت تر وارد عرصه تولیدات صفحه نمایش بزرگ تر شود .تنها سوالی که باقی می ماند ایا رزولیشن صفحه ۶۴۰ در ۱۱۳۶ خواهد بود یا خیر؟

3654

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.