فبلت Xiaomi Redmi Note با ۱۵ میلیون پیش سفارش - تکفارس 
فبلت Xiaomi Redmi Note با ۱۵ میلیون پیش سفارش - تکفارس 

فبلت Xiaomi Redmi Note با ۱۵ میلیون پیش سفارش

taham
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 12:54
فبلت Xiaomi Redmi Note با 15 میلیون پیش سفارش

فبلت جدید Xiaomi Redmi Note توانسته است به رکوردی عجیب در پیش فروش یک محصول دست یابد که این رکوردشکنی را مدیون روش جدید بازاریابی خودش است که توانسته است در ۳۴ دقیقه صد هزار عدد از این فبلت را به فروش برساند در ادامه بیشتر بخوانید.

کمپانی Xiaomi با توجه به در دستور کار قرار دادن یک استراتژی جدید و بسیار هوشمندانه در بازارریابی موفق شده است که در مدت زمان ۳۴ دقیقه ۱۰۰,۰۰۰ عدد از فبلت های خود موسوم به Xiaomi Redmi Note را به فروش برساند و در حال حاضر این کمپانی ادعا میکند که ۱۵ میلیون نفر برای پیش سفارش این فبلت اقدام کرده اند و این در نوع خود با توجه به مدت زمانی کوتاهی که از معرفی این دستگاه میگذرد یک رکورد محسوب میشود.

فبلت Xiaomi Redmi Note با 15 میلیون پیش سفارش

با احتساب این مقدار سفارش باید گفت که Xiaomi Redmi Note روی آیفون ۵ و گلکسل اس ۵ را هم کم کرده است که ۹ میلیون پیش سفارش را داشته اند و در تابستان ئ تعطیلات این رقم به دست آمد و البته باید این نکته را هم در نظر داشت که پیش سفارش های این کمپانی کمی متفاوت است و این کمپانی برای سفارشات پولی در ابتدا دریافت نمیکند و نیمی از سفارشات به صورت ایمیل بوده است که با احتساب این مقدار به رقم ۱۵ میایون پیش سفارش رسیده است.

Xiaomi Redmi Note که حدود  قیمت آن ۱۶۱ دلار میباشد قطعا به خاطر قیمت و امکاناتش میتواند بازار را در اختیار خود بگیرد.با هم به بررسی ویزگی های این دستگاه میپردازیم.

این فبلت دارای یم صفحه نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ است که میتواند خریداران را از نظر کیفیت صفحه نمایش راضی نگه دارد باید به قیمت پایین این دستگاه هم توجه داشته باشید.همچنین این فبلت دارای یک پردازنده ی ۸ هسته ای است که با کلاک ساعت ۱.۷ گیگا هرتز فعالیت میکند. و در کنار این پردازنده ی قدرتمند ۲ گیگابایت رم قرار داده شده است تا در اجرای سنگین ترین برنامه ها هم مشکلی ایجاد نشود . همچنین این فبلت دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت است و میتواند برای ذخیره موسیقی ها و فیلم های شما کافی باشد. به علاوه شما با خرید این فبلت ارزان قیمت میتوانید صاحب یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی قدرتمند و با کیفیت شوید در ادامه بررسی این فبلت باید گفت که دارای یک باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری است و سیستم عامل این فبلت هم نسخه ۴.۲.۲ اندروید است و در کل باید گفت که با چنین قیمتی در هیچ جایی نمیتوانید چنین دستگاه قدرتمندی را خریداری کنید.البته باید در مورد این کمپانی این نکته را گفت که ۱۵ میایون پیش سفارش این فبلت تنها در کشور چین بوده است و این قدرت بازار یابی این کمپانی را نشان میدهد که در سال های آینده میتواند خطر بزرگی برای کمپانی های بزرگی چون سامسونگ و دیگر بزرگان بازار باشد.این کمپانی ادعا کرده است که میتواند سهم خود را در بازار جهانی در سال آینده به میزانی چشم گیری افزایش دهد و پر چمدار بعدی خود را در کشور های هند و برزیل ترکیه ویتنام و روسیه  و چند کشور اروپایی عرضه کند و امیدوار است که فروش خوبی را هم در بازار به دست اورد البته این نکته را نمیتواند کنار گذاشت که قیمت پایین یک دستگاه علاوه بر ترغیب برای خرید از سوی مشتری نوعی نگرانی را هم در مشتری ایجاد میکند که ایا این ارزان بودن زیاد از حد علت خاصی دارد؟آیا کیفیت پایین قطعات دیلی قیمت پایین ایت و چندین سوال نگران کننده ی دیگر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.