با لوازم خانگی LG چت کنید! - تکفارس 
با لوازم خانگی LG چت کنید! - تکفارس 

با لوازم خانگی LG چت کنید!

Vahid
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 17:34
با لوازم خانگی LG چت کنید! - تکفارس 

اگر شما یکی از مشتاقان تکنولوژی باشید حتما خبر دارید که سال گذشته شرکت ال جی در مراسمی به صورت رسمی اعلام کرد که بر روی یک طرح ویژه ای کار می کند. این طرح ویژه آن است که شما میتوانید به کمک آن با وسایل خانگی LG به کمک یک اسمارت فون صحبت کنید! این طرح ویژه نزدیک یک سال است کار می شود تا مشکلی پیش نیاورد!

بالاخره امروز در فضای مجازی پخش شد که این امکان از امروز وارد بازار می شود. با این حساب شما به کمک یک اسمارت فون میتوانید با لوازم خانگی LG مانند یک دوست صمیمی صحب کنید!

lg_homechat_smart_appliances.jpg

اسم این امکان فوق العاده، توسط ال جی HomeChat نامیده شده است. تا کنون یک یخچال‌ فریزر مجهز به دوربین است و یک ماشین لباس‌ شویی و یک ماکرویو که دارای NFC و Wifi می باشند، از قابلیت HomeChat یا همان چت کردن بهره می برند. دوربینی که در یخچال فریزر در آن قرار داده شده برای آن است که هنگامی که شما میخواهید، از داخل یخچال فریزر عکس بگیرد و به اسمارت فون شما بفرستد. شما با این امکان میتوانید بدون آن که درب یخچال فریزر را باز کنید از داخل آن خبر دار شوید و تصمیم بگیرید چه چیزی را باید خرید و چه چیزی در درون یخچال فریزر موجود است!

lg_homechat_smart_refrigerator_built_in_camera.jpg

 

درباره ماشین لباس شویی نیز باید بگوییم که میتوانید زمانی که در منزل نیستید از راه دور آن را کنترل کنید. فقط با یک دکمه روشن کنید. همچنین یکی از دیگر از وسایل خانگی، ماکرویو است که شرکت LG یک حافظه در درون آن قرار داده که به کمک آن میتواند بگوید برای این غذا، چه دستور عملی لازم است. به کمک آن میتواند انواع غذا را برای شما تهیه کند.

اما امکان جالب دیگر که همه دستگاه های خانگی از آن بهره مند هستند، وجود Line یا همان قابلیت چت کردن با این وسایل خانگی است. برای چت کردن با دستگاه، باید نرم افزار Line که یکی از محبوبترین نرم افزار برای برقراری ارتباط اینترنتی رایگان است،بر روی اسمارت فون خود نصب کنید و با این دستگاه ها چت کنید.

lg_homechat_line_stickers.jpg

نظر شما درباره آن چیست؟ آیا این امکان میتواند موفقیتی برای LG بیاورد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.