سه میلیارد کاربر اینترنت در کل دنیا تا سال ۲۰۱۵ - تکفارس 
سه میلیارد کاربر اینترنت در کل دنیا تا سال ۲۰۱۵ - تکفارس 

سه میلیارد کاربر اینترنت در کل دنیا تا سال ۲۰۱۵

taham
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 20:32
سه میلیارد کاربر اینترنت در کل دنیا تا سال 2015

خبری مبنی بر یک پیش بینی بزرگ به گوش میرسد که آمار احتمالی اما بسیار نزدیک به واقعیت را اعلام میکند و آن تعداد کاربران واقعی اینترنت تا سال ۲۰۱۵ میباشد.در ادامه این موضوع را بررسی میکنیم پس با ما همراه باشید.

بنا بر اعلام سازمان ملل قبل از پایان سال میلادی جاری یعنی سال ۲۰۱۴ و با اغاز سال ۲۰۱۵ میلادی در مجموع ۳ میلیارد کاربر اینترنت در دنیا وجود خواهند داشت که این رقم ۶۷ از کشور های روبه توسعه و بقیه مربوط به کشور های توسعه یافته است.این امار از اتحادیه بین المللی مخابرات سازمان ملل منتشر شده است که به آی تی یو موسوم میباشد.

این سازمان دلیل این رشد را وجود موبایل های هوشمند میداند و اعلام کرده است که تا سال آینده میلادی موبایل ها به میزان ۳۰ درصد بیشتر در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و اینکه حدود یک پنجم مردم آفریقا در حال حاضر به اینترنت دسترسی دارد در حالی که این رقم در آمیکا بیش از دو سوم جمعیت را در بر میگیرد.

همچنین بیشترین استفاده از اینترنت مربوط به اروپا با رقم ۷۵ درصد است و بعد هم قاره آسیا به عناون مقام دوم و به خصوص شرق اسیا . آیا واقعا کاربر اینترنت بودن یعنی تنها دسترسی به اینترنت ؟ آیا سرعت اینترنت ملاک نیست؟ نظر شما چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.