سامسونگ و ۲ گوشی برای رده میان قیمت ها - تکفارس 
سامسونگ و ۲ گوشی برای رده میان قیمت ها - تکفارس 

سامسونگ و ۲ گوشی برای رده میان قیمت ها

علیرضا
۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - 17:20
سامسونگ و ۲ گوشی برای رده میان قیمت ها - تکفارس 

سامسونگ و ۲ گوشی برای رده میان قیمت ها

سامسونگ به خوبی می داند که برای سروری و پادشاهی بر بازار موبایل باید علاوه بر معرفی اسمارت فون هایی با قدرت هایی فوق العاده و امکاناتی بسیار زیاد باید نیم نگاهی هم به جیب کاربران ضعیف تر بازار داشته باشد و با معرفی گوشی هایی میان قیمت و حتی پایین قیمت آن ها را نیز از جمله کاربران سری گلکسی کند. در این راستا امروز سامسونگ دو گوشی جدید تحت نام های Galaxy Young و Galaxy Fame را با مشخصات ضعیف ( نسبت به برادران غول پیکرش!) معرفی نمود.

samsung-galaxy-young

Galaxy Young با داشتن صفحه نمایش ۳.۲۷ اینچی و رزولوشن ۴۸۰ در ۳۲۰ پیکسل برادر کوچک تر Galaxy Frame می باشد. پردازنده ۱ گیگاهرتزی تک هسته ای، رم ۷۶۸ مگابایتی، چهار گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت افزایش آن از طریق شکاف microSD، دوربین پشتی فوکوس ثابت سه مگاپیکسلی، بلوتوث نسخه ۳، وای – فای، A-GPS، اندروید نسخه ۴.۱ ( لوبیا ژله ای) و باتری ۱۳۰۰ میلی آمپری از دیگر مشخصات این برادر ریز نقش می باشد.

samsung-galaxy-frame

برادر بزرگ تر یعنی Galaxy Frame مجهز شده است به صفحه نمایش ۳.۵ اینچی با رزولوشن مشابه برادر کوچکش یعنی ۴۸۰ در ۳۲۰ پیکسل (که البته به خاطر داشتن صفحه نمایش بزرگتر اما استفاده از همان رزولوشن قبلی چگالی پیکسلی آن کاهش می یابد). پردازنده تک هسته ای با فرکانس ۱ گیگاهرتز، ۵۱۲ مگابایت رم، چهار گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت افزایش آن از طریق شکاف microSD، دوربین عقب پنج مگاپیکسلی با فلش LED همراه با دوربین جلوی ۰.۳ ماپیکسلی، قابلیت A-GPS همراه با GLONASS، Wi-fi، NFC، بلوتوث ۴، اندروید نسخه ۴.۱ ( لوبیا ژله ای) و باتری ۱۳۰۰ میلی آمپری نشان می دهد که Galaxy Frame فقط به لحاظ ابعاد بزرگ تر از Galaxy Young می باشد و در ضمینه سخت افزار و امکانات نه تنها برتری بر Galaxy Young ندارد ( به غیر از دوربین پنج مگاپیسلی خودش در مقابل دوربین سه مگاپیکسلی Galaxy Young ) بلکه شاید در بعضی مواقع همچون مقدار حافظه رم دستگاه ضعیف تر نیز باشد .

گفته شده که هر دو دستگاه در مکان های خاص و برای اپراتورهای خاص به صورت دو سیم کارته نیز عرضه خواهند شد ( احتمالا بازارهای چین). لازم به ذکر است که سامسونگ هنوز اطلاعی از زمان عرضه این گوشی ها و قیمت آن ها نداده است.

نظر شما در مورد این ۲ گوشی جدید سامسونگ چیست؟ به نظر شما کاربران از این گوشی ها استقبال می کنند؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید