منتظر بازی های کاملا جدید نینتندو باشید! - تکفارس 
منتظر بازی های کاملا جدید نینتندو باشید! - تکفارس 

منتظر بازی های کاملا جدید نینتندو باشید!

Vahid
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 09:57
منتظر بازی های کاملا جدید نینتندو باشید! - تکفارس 

شاید همه گیمرها دو کنسول فوق العاده PlayStation 4 و Xbox One و البته نسل قبلی این کنسول ها را بشناسند و تعداد اندکی از این گیمرها با کنسول Wii U اشنا هستند. این کاملا درست که در بیشتر خانه ها دو کنسول شرکت بزرگ مایکروسافت و سونی یافت می شود و در خانه های کمی کنسول Wii U پیدا می شود.

این به چه معناست؟ دلیل این که Wii U فروش کمی دارد چست؟ بله دلیل آن صد در صد بازی های این کنسول است. راه چاره آن چیست؟ پذیرفتن شرکت یا شروعی دوباره؟؟

شرکت نینتندو  سازنده کنسول Wii U قصد دارد تا فروش کنسول خود را افزایش دهد. برای اینکه این کنسول پیروز شود باید عناوین جدیدی برای این کنسول منتشر کند. رییس کمپانی نینتندو آقای ساتورا ایواتا در مصاحبه با وبسایت بلومبرگ، وبسایت معتبر خبری و تحلیلی بازی های رایانه ای، اعلام کرد:

از سال آینده بازی های کاملا جدید و جذابی را برای کنسول Wii U منتشر خواهیم کرد. منتظر ما باشید.

آقای ساتورا ایواتا همچنین در ادامه افزود:

برای پیشرفت محصولات ما باید دوباره قیمت گذاری شوند. چیزهای کاملا جدیدی بسازیم و معرفی کنیم. ما چیز هایی داریم که از کنسول خودمان ارزان تر است.

طبق جدیدترین آماری که توسط در فضای مجازی منتشر شده است این سومین سالی است که شرکت نینتندو درآمد خاصی ندارد و از محصولات خود سودی بدست نمیاورد و به طور متوالی سه سال است که فقط ضرر می کند. دلیل آن بدون شک کنسول شرکت نینتندو است زیرا که بسیاری از گیمرها با همان میزان پول خرید یک Xbox One یا پلی استیشن ۴ را به خرید کنسول Wii U ترجیح می دهند.

بنابراین باید منتظر بازگشت نینتندو به عرصه مبارزه با کنسول های نسل هفتم و هشتم شرکت مایکروسافت و سونی باشیم. البته شرکت نینتندو با عرضه عناوین انحصاری فوق العاده میتواند فروش کنسول خود را نسبت به قبل افزایش دهد.

نظر شما چیست؟ شرکت نینتندو چه کاری انجام خواهد داد؟ آیا در مراسم E3 2014 منتظر نینتندو و کنسول خود یعنی Wii U باشیم یا خیر؟

نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید