اپل شرکت Beats Audio را خریداری خواهد کرد | بزرگترین خرید اپل - تکفارس 
اپل شرکت Beats Audio را خریداری خواهد کرد | بزرگترین خرید اپل - تکفارس 

اپل شرکت Beats Audio را خریداری خواهد کرد | بزرگترین خرید اپل

Vahid
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 16:23
اپل شرکت Beats Audio را خریداری خواهد کرد | بزرگترین خرید اپل - تکفارس 

این روزها روزهای سختی برای شرکت اپل محسوب می شود از یک طرف مشکل نام ساعت خود iwatch که شرکت iswatch اجازه آن را نمی دهد و از طرف دیگر درگیری در دادگاه بخاطر رعایت نکردن حق کپی رایت شرکت سامسونگ از شرکت اپل! اما انگاری شرکت اپل به این مشکلات، کلمه سخت را نمی گوید و کار خود را مثل همیشه ادامه خواهد داد!

طبق اطلاعاتی که چند ساعت پیش در فضای مجاری پخش شد، شرکت بزرگ و نامدار اپل قصد خریداری یکی از مشهورترین شرکت سازنده هدفون به نام  Beats Audio را دارد. شرکت اپل از ابتدای این هفته وارد مذاکره با صاحبان شرکت  Beats Audio به صورت جدی شده و پیشنهادی که اپل به  Beats Audio کرده است آن است که اپل با پرداخت مبلغ ۳.۲ میلیارد دلاری شرکت Beats Audio را خریداری کند.

اگر صاحبان و سرمایه داران شرکت Beats Audio با این مبلغ موافقت کنند این خرید اپل یکی از بزرگترین و گران ترین خرید شرکت اپل در طول تاریخ این شرکت بزرگ محسوب خواهد شد.

البته چند سال پیش شرکت گوشی ساز HTC نزدیک ۵۰ درصد سهام شرکت Beats Audio را خریداری کرده بود ولی طبق بحرانی که برای این شرکت پیش آمد مجبور شد که تمامی سهام خود را که در شرکت Beats Audio سرمایه گذاری کرده بود را بفروشد. این اتفاق در سال ۲۰۱۲ پیش آمد.

ممکن است شرکت اپل بخاطر سود پایین از درآمد سرویس آیتیونز و اپل رادیو به فکر خرید کل شرکت Beats Audio افتاده باشد. اگر مذاکرات به نتیجه برسد شرکت اپل با خرید Beats Audio میتواند از سیستم استریمینگ موزیک بیتس آیدیو استفاده کند و علاوه بر افزایش سود سرویس آیتیونز و اپل رادیو از سیستم استریمینگ موزیک بیتس آیدیو  نیز میتواند درآمد فوق العاده ای داشته باشد.

شرکت  Beats Audio  در ابتدا با هزینه ۵۰۰ میلیون دلار توسط جیمی آیوین تاسیس شد ولی پس از چند سال توانست این ۵۰۰ میلیون دلار را به ارزش ۱ میلیارد دلار برساند. حالا که شرکت اپل مبلغ ۳.۲ میلیارد دلار را برای خرید این شرکت خواهد پرداخت کمی عجیب به نظر می رسد.

به نظر شما اپل قصد دارد پولش را به هدر بدهد یا ارزش شرکت Beats Audio به ۳.۲ میلیارد دلار خواهد رسید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.