اولین تصاویر از تبلت گلکسی تب S منتشر شد - تکفارس 
اولین تصاویر از تبلت گلکسی تب S منتشر شد - تکفارس 

اولین تصاویر از تبلت گلکسی تب S منتشر شد

Vahid
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 11:02
اولین تصاویر از تبلت گلکسی تب S منتشر شد - تکفارس 

همانطور که خبر دارید شرکت بزرگ سامسونگ یکی از بهترین شرکت های سازنده اسمارت فون ها و تبلت های جهان است. این شرکت با عرضه تبلت های سری نوت توانست موفقیت های زیادی به دست آورد و خیلی ها از این شرکت درخواست کردند تا تبلت گلکسی تب S را نیز معرفی و عرضه بازار کند.

انگاری این درخواست بالاخره مورد توجه شرکت بزرگ سامسونگ قرار گرفت و امروز اولین تصاویر از تبلت گلکسی تب S در فضای مجازی منتشر و پخش شد. البته از نظر ظاهری شاید تفاوت چندانی با تبلت نوت نداشته باشد ولی از نظر سخت افزاری دارای ویژگی های منحصر به فردی است.

یکی از استعداد های شرکت بزرگ سامسونگ ساخت گجت ها با صفحه نمایش فوق العاده است. این استعداد در ساخت تبلت گلکسی تب S نیز به کار رفته است و شرکت بزرگ و نامدار سامسونگ از صفحه نمایش AMOLED و با رزولوشن فوق العاده بالا برای ساخت تبلت گلکسی تب S استفاده کرده است. رزولوشن بالای تبلت گلکسی تب S یکی از این ویژگی های منحصر به فرد این تبلت به شمار می رود.

Samsung-Galaxy-Tab-S-10.5-front

نکته قابل توجه آن است که سامسونگ دوباره از ساخت گجت با پلاستیک دست بر نخواهد داشت و تبلت گلکسی تب S نیز از پلاستیک ساخته شده است. در زیر میتوانید سخت افزار تبلت گلکسی تب S را مشاهده کنید.

  • صفحه‌ نمایش فوق العاده AMOLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ (WQXGA)
  • دوربین ۸ مگاپیکسلی عقب و ۲.۱ مگاپیکسلی جلوی تبلت گلکسی تب S
  • CPU هشت هسته‌ای اگزینوس ۵۴۲۰ که شامل یک پردازنده ۴ هسته‌ ای و ۱.۹GHZ از نوع Cortex A15 و یک چهار هسته‌ای ۱.۳GHZ از نوع  Cortex A7

قطعا این سخت افزار یکی از بهترین سخت افزارهای تبلت های موجود در جهان می باشد. صفحه نمایش فوق العاده و شفاف و پردازه فوق العاده قوی کار با تبلت گلکسی تب S را برای کاربر لذت بخش خواهد کرد و در هنگام انجام بازی های فوق العاده سنگین اصلا هیچ لگ یا همان گیر کردن نخواهید داشت و تبلت گلکسی تب S برای همین کار ها ساخته شده است.

 Samsung-Galaxy-Tab-S-10.5-back

اما نکته قابل توجه دیگری از تبلت گلکسی تب S آن است که تبلت گلکسی تب S طبق اطلاعات منتشر شده، در دو مدل ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچی عرضه بازار خواهند شد.

نظر شما درباره تبلت گلکسی تب S چیست؟ ایا شما تبلت گلکسی تب S را خریداری خواهید کرد؟ با همراه باشید تا اطلاعات زیادی از تبلت گلکسی تب S منتشر شود.

نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.