اپلیکیشن Gmail رکورد ۱ میلیارد دانلود را ثبت کرد - تکفارس 
اپلیکیشن Gmail رکورد ۱ میلیارد دانلود را ثبت کرد - تکفارس 

اپلیکیشن Gmail رکورد ۱ میلیارد دانلود را ثبت کرد

علیرضا
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 05:13
اپلیکیشن Gmail رکورد ۱ میلیارد دانلود را ثبت کرد - تکفارس 

اپلیکیشن جیمیل در گوگل پلی موفق شد رکورد ۱ میلیارد دانلود را ثبت کند. اپلیکیشن جیمیل در حال حاظر اولین برنامه ای است که موفق شده پس از پکیج Google Play Services به رکورد ۱ میلیارد دانلود دست پیدا کند. البته این مساله را هم در نظر بگیرید که برنامه جیمیل بطور پیش فرض با سیستم عامل اندروید همراه است و بر روی تمام گوی ها از پیش نصب شده می باشد.

البته این آمار فقط مربوط به نصب های یکتا و رسمی می باشد و در صورتی که از سایت های غیر رسمی جیمیل را گرفته باشید یا با گوشی خود را ریست کنید و مجددا جیمیل را نصب کرده باشید در آمار فوق محسوب نشده است.

همچین با مرجعه به داده های وب سایت های معتبر همچون comScore متوجه می شوید که فیس بوک در حال حاظر محبوب ترین اپلیکیشن موبایل است و بیشترین کاربر فعال ماهیانه را دارد. حتی اپلیکیشن های Google Search و YouTube توانسته اند به  محبوبیت بیشتری نسبه به Gmail دست یابند اما در این بین جیمیل اولین برنامه ی کاربردی است که تعداد نصب آن بر روی گجت های اندرویدی فراتر از ۱ میلیارد شده است.

در آپریل ۲۰۱۳ گوگل اعلام کرد که روزانه ۱.۵ میلیون دستگاه اندرویدی فعال می شود. باید منتظر بمانیم و بینیم با وجود این پیشرفت های خارق العاده امسال گوگل در کنفرانس خود به چه آمار حیرت انگیزی برای این مساله اشاره می کند. نظر شما چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید