مایکروسافت تبلت Surface Pro 3 را معرفی کرد! - تکفارس 
مایکروسافت تبلت Surface Pro 3 را معرفی کرد! - تکفارس 

مایکروسافت تبلت Surface Pro 3 را معرفی کرد!

mehdislip
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 23:41
Surface Pro 3

مایکروسافت در جدیدترین کنفرانس خبری خود در شهر نیویورک، از نسل جدید تبلت های محبوب، قدرتمند و جذاب سرفیس پرده برداری کرد. از برجسته ترین ویژگی های نسل جدید این تبلت میتوان به ضخامت بسیار کم (تنها ۹.۱ میلیمتر)، افزایش سایز صفحه نمایش (۱۲ اینچ) و بهره مندی از پردانزده های سری Core i کمپانی اینتل اشاره کرد.

Surface Pro 3

با توجه به اینکه سرفیس قبلی از صفحه نمایش ۱۰ اینچی استفاده مینمود، حدس همگان برای معرفی نسل جدید این تبلت ها، روی صفحه نمایشی کوچکتر معطوف شده بود. مایکروسافت اما در اقدامی غافل گیر کننده، نسل جدید این تبلت های محبوب را به صفحه های نمایش ۱۲ اینچی با رزولیشن ۲۱۶۰×۱۴۴۰ مجهز نمود.

Surface Pro 3

همانطور که در متن اولیه ی خبر نیز اعلام کردیم، از دیگر تغییر های چشم گیر نسل جدید تبلت های سرفیس، در وزن و ضخامت آنها است. نسل جدید، ضخامتی معادل ۹.۱ میلیمتر و وزنی در حدود ۸۰۰ گرم دارد. این مقدار یعنی دقیقا سبکتر و باریکتر از نسل قبل و اما پرقدرت تر و سریعتر.

Surface Pro 3

مایکروسافت همچنین اعلام کرد، که مغز متفکر این تبلت، جدیدترین نسل پردازنده های Core i7 شرکت اینتل خواهد بود. بنابراین، نسل جدید این تبلت ها، ظاهرا همه چیز تمام و قدرتمند خواهند بود. علاوه بر اطلاعات سخت افزاری گفته شده، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کاربردی و بسیار مفیدی نیز در کنفراس رونمایی از Surface Pro 3 اعلام شد، که به محض آزمایش نقد و بررسی خواهند شد. در پایان اما، مایکروسافت قیمت ارزان ترین مدل تبلت Surface Pro 3 را ۸۰۰ دلار و زمان شروع فروش در بازار این تبلت را از صبح ۲۲ می، اعلام کرده است.

Surface Pro 3

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید