محصولات شگفت انگیزی که هنوز اپل معرفی نکرده است! - تکفارس 
محصولات شگفت انگیزی که هنوز اپل معرفی نکرده است! - تکفارس 

محصولات شگفت انگیزی که هنوز اپل معرفی نکرده است!

saeedeh_cj
۸ خرداد ۱۳۹۳ - 17:17
apple_0

رئیس شرکت آیتونز:اپل بهترین خط تولید را در ۲۵ ساله اخیر داشته است-اما نخواهد گفت به زودی شاهد چه چیزهایی از این شرکت قدرتمند خواهیم بود.

آی مک، آی پاد ،آیفون و مک بوک ایر همگی در دوره خود محصولات فوق العاده ای محسوب می شدند،اما به گفته رئیس کمپانی آیتونز هیچ کدام این محصولات به گرد پای محصول جدیدی که اپل هنوز معرفی نکرده است نخواهند رسید.

index

دیروز به طوررسمی خبر معامله و خریداری شرکت بیتز به قیمت ۳ بیلیون دلار توسط کمپانی اپل فاش شد به علاوه رئیس کمپانی اپل تیم کوک در ابتدای امسال اعلام کرد که به دنبال تولیدات عالی در خط تولید اپل هستیم . Cue مدیر عامل شرکت آیتونز در کنفرانس نشریه کد که این هفته برگزار شد اعلام کرد:در سال اخیر ما بهترین خط تولیدی را داشتیم که من از اپل دیده ام.بعد از شنیدن سخنانی راجع به اینکه اپل دائما در حال دنبال کردن یک الگوریتم بوده و دائما آیفون و آیپد را تکرار می کند تصمیم گرفتم که دست به تولید نسل جدیدی از محصولات بزنم.

اخیرا نیز این شرکت دست به اقداماتی برای تنوع دادن به محصولاتش زده بود ، مانند شایعاتی نظیر عرضه Carplay واینکه شایعه شده بود که با نرم افزاری بر پایه سیستم عامل iOS و اپل تی وی تصمیم به تشویق مردم به داشتن بازار اتوماتیک خانگی بوده است.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.