انتشار بازی Quantum Break برای سال ۲۰۱۵ تأیید شد - تکفارس 
انتشار بازی Quantum Break برای سال ۲۰۱۵ تأیید شد - تکفارس 

انتشار بازی Quantum Break برای سال ۲۰۱۵ تأیید شد

saeedeh_cj
۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - 11:44
xl_quantum_break

بازی انحصاری ایکس باکس وان با نام Quantum Break طبق ادعای شرکت سازنده این بازی Remedy Entertainment در سال ۲۰۱۵ قطعی شد.

سردبیر نویسندگان شرکت Remedy ، آقای سم لیک در نمایشگاه E3 که در ماه آینده برگزار می شود ارائه نخواهد شد اما سازنده این بازی مدعی شد که اطلاعات بیشتری مربوط به این بازی در نمایشگاه Gamescome فاش خواهد شد.

این سازنده بازی فاش کرد که اطلاعات بیشتر این بازی در قالب فیلمی از بازی قدم به قدم و یک سری توضیحات کوتاه است که طرفداران این بازی بدانند در این سری توقع چه چیزهای جدیدی را می توانند داشته باشند. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر این ویدئو را ببینید:

«ما به سختی در حال کار کردن روی این بازی هستیم تا تجربه ای از یک بازی کاملا جدید و سرگرم کننده  داشته باشید». او افزود «این بازی در سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد و من بسیار هیجان زده هستم که بگویم ما اولین کمپانی هستیم که سبک جدید بازی اکشن time-amplified را در ماه آگوست در نمایشگاه Gamescom عرضه خواهیم کرد.

سال گذشته و در طی سخنرانی ویژه معرفی مایکروسافت ایکس باکس وان در نمایشگاه E2 که بازی کوانتوم بریک اولین بازی جدید IP developed است که توسط شرکت Remedy از زمان بازی Alan Wake منتشر شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.