ویژگی ها و عکس های گوشی Samsung Galaxy S5 منتشر شد - تکفارس 
ویژگی ها و عکس های گوشی Samsung Galaxy S5 منتشر شد - تکفارس 

ویژگی ها و عکس های گوشی Samsung Galaxy S5 منتشر شد

saeedeh_cj
۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - 12:28
galaxy-s5-mini-e1394199368493

با تشکر از عده ای خبرچین! اخبار و عکس های جدیدی از گوشی Samsung Galaxy S5 mini منتشر شد.

این گوشی هوشمند بسیار شبیه ساسونگ گلکسی S5 به نظر می رسد و دقیقا قاب پشتی آن به صورت نقطه نقطه و شبیه پوسته توپ گلف است و تمامی ویژگی های گوشی اصلی گلکسی اس ۵ که شامل نشان دهنده ضربان قلب در زیر لنز دوربین و همینطور پوشش ضد آب در زیر پنل پشتی است را داراست. همینطور حتی به نظر می رسد که اسکنر اثر انگشت هم در زیر دکمه home آن تعبیه شده است.

طبق اطلاعاتی که از عکس ها می توان به دست آورد باتری این مدل مینی کوچک تر از نسخه اصلی آن است.در حالی که عکس ها شبیه یک شوخی می ماند ولی از شرکت سامسونگ اصلا بعید نبود که گوشی مینی خود را دقیقا مدل کوچکتری از گوشی اصلی تولید کند و همانطور که می دانید از ماه گذشته خبر تولید Samsung Galaxy K Zoom نیز از ماه گذشته و تولید Galaxy S5 Active از دیروز به صورت رسمی تأیید شد ، بنابراین می توان مطمئن بود که به زودی این گوشی مدل مینی روانه بازار خواهد شد.

شنیده شده که این گوشی دارای صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p و دوربین ۸ مگاپیکسلی است و گواهی IP67 و حسگر ضربان قلب خواهد بود. اما همانطور که در عکس دیده می شود درپوشی بر روی پورت microUSB آن قرار دارد که به کلی ضد آب بودن این گوشی را زیر سوال می برد!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.