اسلایدهای مربوط به آیفون ۶ لو رفت! - تکفارس 
اسلایدهای مربوط به آیفون ۶ لو رفت! - تکفارس 

اسلایدهای مربوط به آیفون ۶ لو رفت!

saeedeh_cj
۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - 12:44
apple-iphone-4-1

روز دوشنبه این هفته و به صورت اتفاقی زمانی که گروه اپل در حال آماده سازی مراسم روی سن  رویداد WWDC اپل بودند ویدئوئی از این اسلایدها گرفته شده که بلافاصله در تمام رسانه ها منتشر شدند، این در حالی است که ما می دانیم شرکت اپل برای رونمایی کردن از iOS 8  و آخرین OS X 10.10 برنامه ریزی کرده است ولی عده زیادی معتقدند که آیفون ۶ نیز در این رویداد شرکت اپل معرفی خواهد شد.

با وجود اینکه این اسلایدها لو رفته است هنوز هم مشخص نیست که آیا شرکت اپل در این رویداد قصد معرفی کردن آیفون جدید خود را دارد یا نه و این امر هنوز هم در هاله ای از ابهام قرار دارد. این ویدئوئی که در پایین مشاهده خواهید کرد در روی سن مرکز Moscone در شهر سن فرانسیسکو ضبط شده است که میبینید اسلایدهای آیفون ۶ به نمایش در می آیند.

اینطور که از اسلایدها مشخص است ، تصویر اول مربوط به جلو گوشی آیفون ۶ و عکس بعدی متعلق به پشت این گوشی است که به نظر دستگاهی با رنگ سفید-نقره ای است با لبه هایی که شبیه آیپدی است که اخیرا این شرکت تولید کرده است.

به هر حال این امر که آیفون ۶ در این رویداد توسط شرکت اپل معرفی شود با شایعاتی که گفته شده بود آیفون ۶ در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد کاملا متناقض است ، باید صبر کرد و منتظر خبرهای رسمی توسط این شرکت بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.