معرفی گوشی جدید(HTC One(E8 - تکفارس 
معرفی گوشی جدید(HTC One(E8 - تکفارس 

معرفی گوشی جدید(HTC One(E8

saeedeh_cj
۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - 13:32
HTC_One_E8_family_blog-header

شرکت اچ تی سی مجددا نسخه جدید (One vogue (M8 Ace را با نام ساده تری به نام (HTC One (E8 رونمایی کرد .

این گوشی (E8) به جای بدنه آلومینیومی دارای بدنه ای از جنس پلاستیک است ولی مانند بقیه خانواده ی فلزی خود از منحنی زیبا در لبه های گوشی برخوردار است. این مدل پلاستیکی نسبت به بقیه گوشی ها کمی کلفت تر به نظر می رسد حدودا ۹.۹ میلی متر ولی وزن آن ۱۴۵ گرم شده است که از نسخه قبلی خود که ۱۶۰ گرم وزن داشت سبکتر شده است.

gsmarena_001

گوشی (One (E8 از چیپ ست قدرتمند Snapdragon 801  بهره مند خواهد بود البته مشخص نیست که این چیپ ست مشابه  (One(M8  با پردازنده ۲.۳ گیگاهرتزی خواهد یا نه مشابه نسخه One Vogue از پردازنده ۲.۵ گیگاهرتزی استفاده خواهد کرد. در هرصورت این گوشی دارای ۲ گیگابایت RAM و قابلیت ارتقا حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت را توسط حافظه microSD داراست.

دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است و مجهز به سنسور BSI خواهد بود و تنها از یک فلش LED بهره خواهد برد و این در حالی است که دوربین جلویی آن ۵ مگاپیکسلی است و هر دو دوربین چه جلویی و پشتی قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰p را دارند.

gsmarena_001 gsmarena_003 gsmarena_004

تنها تفاوتی که One E8 با One M8 دارد این است که این گوشی دو سیم کارته است(نانوسیم کارت) در حالی که One M8 تنها قابلیت پشتیبانی از یک سیم کارت را داشت. همچنین تاریخ عرضه  گوشی  HTC One E8 ابتدای ماه آینده اعلام شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.