سونی باریکترین گوشی ۵.۳ اینچی را معرفی کرد - تکفارس 
سونی باریکترین گوشی ۵.۳ اینچی را معرفی کرد - تکفارس 

سونی باریکترین گوشی ۵.۳ اینچی را معرفی کرد

saeedeh_cj
۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - 14:43
gsmarena_005

شرکت سونی برای اولین بار اولین گوشی با صفحه نمایش ۵.۳ اینچی که باریکتر از دیگر گوشی ها با این صفحه نمایش است را با نام Xperia T3 معرفی کرد.

ضخامت این گوشی ۷ میلی متر اندازه گیری شده است ، درست است که این گوشی باریکترین گوشی دنیا نیست ولی در رده گوشی های متوسط باریکترین است. گوشی Xperia T3 شباهت های بسیاری را Xperia T2 دارد ولی از نسخه قبلی خود کم حجم تر است.

گوشی Sony Xperia T3 دارای صفحه نمایش Triluminos IPS با کیفیت تصویر ۷۲۰p است که از موتور Bravia 2 با غلظت پیکسلی ۲۷۷ppi بهره می برد.

قاب فلزی این گوشی از سبک طراحی قدیمی OmniBalance الهام گرفته است وبدنه پشتی آن از جنس پلاستیک مات است و در سه رنگ سفید، مشکی و بنفش عرضه خواهد شد.

gsmarena_001

این گوشی هوشمند ۵.۳ اینچی از نسخه اندروید ۴.۴ کیت کت و چیپ ست Snapdragon و پردازنده چهارهسته ای Cortex-A7 بهره گرفته است و دارای ۱ گیگابایت RAM و حافظه داخلی ۸ گیگابایت است و تا ۳۲ گیگابایت حافظه جانبی توسط microSD را نیز می پذیرد.

دوربین گوشی ۸ مگاپیکسل با سنسور Exmor Rs و کیفیت فیلم برداری ۱۰۸۰p است،همچنین دوربین جلویی آن ۱.۱ مگاپیکسل و قابلین فیلم برداری ۷۲۰p می باشد.

 همچنین گوشی اکسپریا تی ۳ دارای Wi-fi،DLNA ، بلوتوث نسخه ۴، NFC و A-GPS است و قدرت باتری آن ۲,۵۰۰mAh است که تا ۱۳ ساعت مکالمه متوالی را تاب خواهد آورد، همچنین حالت Stamina برای باتری این گوشی اضافه شده است که قطعا مدت زمان نگهداری باتری را به طور چشمگیری افزایش خواهد داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.