عکس جدید سامسونگ Galaxy F لو رفت - تکفارس 
عکس جدید سامسونگ Galaxy F لو رفت - تکفارس 

عکس جدید سامسونگ Galaxy F لو رفت

saeedeh_cj
۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - 18:04
samsung_logo

دو روز پیش سایت evaleaks عکسی را منتشر کرد که اعتقاد دارد Samsung Galaxy F است که هنوز عرضه نشده، همچنین ادعا کرد این گوشی را با نام های Galaxy S5 Prime و S5 Dx خواهیم شناخت.

عکس قبلی بسیار کوچک و نقطه نقطه بود و چیز زیادی را نشان نمی داد ولی عکسی که اکنون توسط این سایت لو رفته و آن را در ادامه مشاهده می کنید اطلاعات بیشتری از گوشی جدید شرکت سامسونگ  یعنی Galaxy F در اختیار ما قرار می دهد.

gsmarena_001

جای تعجب نیست که این گوشی جدید هم شبیه گوشی اصلی گلکسی S5 است ، به جز اینکه گلکسی اس ۵ دارای قاب مشبک چرم مانند بود ولی این گوشی جدید سطح صاف فلز مانندی دارد . البته درست است که «چرم» در اینجا به معنی همان پلاستیک است! ولی گوشی ال جی جی ۳ هم از همین پلاستیک فلز مانند استفاده کرده و بسیار هم موفق بوده زیرا حالت فلزی را همراه با انعطاف پذیری به کسی که این گوشی را در دست می گیرد منتقل می کند و این از نظر طرفداران گوشی فوق العاده است.

گوشی Samsung Galaxy F دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و کیفیت تصویر QHD خواهد بود و همینطور به چیپ ست ۸۰۵ Snapdragon مجهز خواهد بود.

تاریخ عرضه این گوشی نیز هنوز به صورت دقیق مشخص نیست بعضی از شایعات اشاره به این دارد که این گوشی در ماه ژوئن عرضه خواهد شد اما دلیل محکمی برای این گفته ها وجود ندارد تنها زمان عرضه ای که از طرف خود کمپانی سامسونگ رسمی شده است تاریخ عرضه تبلت جدید Galaxy Tab S است که در ۱۲ ژوئن وارد بازار خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.