جزئیات اولیه نسخه جدید بازی Angry birds بانام Stella - تکفارس 
جزئیات اولیه نسخه جدید بازی Angry birds بانام Stella - تکفارس 

جزئیات اولیه نسخه جدید بازی Angry birds بانام Stella

saeedeh_cj
۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - 15:54
gsmarena_001

شرکت Rovio سازنده نسخه های بازی های Angry birds بازها نام نسخه جدید این بازی Stella را منتشر کرده بود ولی تاکنون اخباری از آن در دست نبود ولی این بار تصاویر و اطلاعاتی از این بازی همراه با نام کاراکترهای بازی منتشر شده است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید شاهد حضور ۷ شخصیت در این سری بازی با نام های Lucaو poppy و willow و شخصیت اصلی Stella و Gale و شخصیت دشمن و منفی داستان Piggies یا همان خوک ها خواهیم بود.

gsmarena_002

امروز بالاخره شرکت Rovio تصاویری از تیزر تبلیغاتی این بازی را همراه با اولین تصویر محیط این بازی و تاریخ انتشار آن منتشر کرده است.

همانطور که از تصویر نسخه جدید Angry Birds Stella مشخص است این بازی بر پایه سبک کلاسیک Arcade angry birds یعنی همان پرتاب پرنده ها با تیرو کمان ادامه خواهد داشت. البته تغییری در این نسخه انگری برد شاهد آن هستیم این است که تمامی شخصیت های این سری بازی دختر هستند همانطور که از اسم آنها مشخص است.

gsmarena_003

همانطور که از تنها تصویر این بازی مشخص است رنگ آمیزی محیط بازی بسیار بهتر شده است ولی سایر ویژگی های بازی به خودی خود در جای خود باقی است، البته می توان گفت کمی برای قضاوت این بازی زود است.

نسخه جدید بازی Angry bird با نام Stella در تابستان امسال به بازار عرضه خواهد شد همچنین پلت فرمهایی که این بازی بر روی آن قابل اجراست هنوز معرفی نشده است ولی نکته ای که مشخص است این است که کارتون این بازی نیز در همان موقع عرضه بازی یعنی تابستان امسال با فاصله کمی از طریق Toon’s TV کمپانی ROvio عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.