شرکت اینتل درصدد حذف سیم! - تکفارس 
شرکت اینتل درصدد حذف سیم! - تکفارس 

شرکت اینتل درصدد حذف سیم!

saeedeh_cj
۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - 17:26
JMq4lNtbIb16c08S7GJhkM-temp-upload.ftpicoaj

در طرح جدیدی که شرکت اینتل ارائه کرده است لپ تاپ ها و تبلت ها با قرار گرفتن روی یک میز می توانند به صورت بی سیم شارژ شوند.

آقای کرک اسکوگن معاون ارشد شرکت اینتل در مراسم Computex  تایوان روی سن آمد تا تکنولوژی های جدیدی که این شرکت امسال عرضه خواهد کرد وی گفت:«کامپیوترها در راهی قرار دارند که به زودی از هر گونه سیمی بی نیاز خواهند بود شرکت اینتل هم در حال حاضر در حال کارکردن بر روی تکنولوژی های جدیدی است که شما را از هرگونه Connector صفحه نمایش و سیم و سیم برق و وسایل جانبی آن بی نیاز می کند.»

Intel-Corporations-Executive-Vice-President-Tom

شرکت اینتل این تکنولوژی را Wigig  نام گذاری کرده است ، این تکنولوژی به صورت وای فای می تواند کامپیوترها را بدون هیچ گونه سیمی به کیبورد ، موس و مانیتور متصل کند. این در حالی است که شرکت Dell هم اکنون یک Wigig را برای اتصال مانیتور به PC ارائه کرده است. در این طرح جدید که توسط شرکت اینتل معرفی شد تمامی لپ تاپ ها و تبلت ها می توانند با قرار گرفتن روی یک میز صاف به صورت بی سیم شارژ شوند که شرکت اینتل برای تأمین انرژی برق از تکنولوژی Rezence  استفاده کرده است این تکنولوژی به صورت مغناطیسی عمل می کند اینها همه در حالی است که قبلا شرکت سامسونگ و کوالکام به عضویت برای دریافت تکنولوژی Rezence  به عضویت سازمان A4wp در آمده بودند و هم اکنون شرکت اینتل و Dell و Fujistu هم به عضویت این سازمان در آمدند.

شرکت اینتل با کمک نسل جدیدی از Chipset های خود در صدد است تا ارتباط صفحه نمایش و انتقال Data و داکینگ و شارژ تماما به صورت بی سیم برای کاربران سیستم ها عرضه شود و اعلام کرده است که امیدوار است تا سال ۲۰۱۶ تمامی Pc ها از قید و بند هرگونه سیم رهایی یابند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.