Sony Xperia Z1 و Compact نیز مجهز به کیفیت فیلمبرداری ۴k و timeshift شدند - تکفارس 
Sony Xperia Z1 و Compact نیز مجهز به کیفیت فیلمبرداری ۴k و timeshift شدند - تکفارس 

Sony Xperia Z1 و Compact نیز مجهز به کیفیت فیلمبرداری ۴k و timeshift شدند

saeedeh_cj
۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - 15:41
ultrahd4KVideoSupport

در حالی که گوشی Sony Xperia Z2 این روزها جایگاه خودش را در صدر بهترین گوشی های دنیا با کمک چیپ قدرتمند ۸۰۱ Snapdragon خود و ۳ گیگابایت Ram محکم کرده است صاحبان گوشی های Xperia Z1 و Z1 compact نیز امیدواربودند که تعدادی از قابلیت های این گوشی پرچم دار را داشته باشند.

از جمله این قابلیت ها می توان به کیفیت فیلمبرداری ۴K و قابلیت Timeshift که شامل ضبط به صورت صحنه آهسته می شود اشاره کرد که صاحبان این گوشی ها جویای اینها بودند.

gsmarena_001

هر دوی این گوشی های هوشمند دارای چیپ قدرتمند Snapdragon 800 بودند بنابراین قابلیت داشتن این ویژگی ها از جمله فیلمبرداری با کیفیت بالا و قابلیت تایم شیفت را داشتند و ما می توانیم فقط و فقط از فردی که با پیگیری های خود در یک فروم توانست شرکت اکسپریا را متقاعد کند تا این ویژگی ها را به گوشی های z1 و compact نیز اضافه کند.

برای اینکار کافی است که یکی از این دو گوشی را داشته باشید و آنرا روت کرده و تمامی Mod های دیگر دوربین خود را پاک کنید. البته لازم است به این نکته اشاره کنیم که توسط بعضی از کاربران باگ هایی برای این ویژگی های جدید گزارش شده است و بالاخره شما نیز ازاین قائله مستثنی نخواهید بود. دقت کنید که بعد از این به روز رسانی عکاسی دیجیتال Steady shot نیز در گوشی شما غیر فعال خواهد شد ولی فیلمبرداری ۴k و تایم شیفت هر دو از طریق قسمت add-on قابل دسترسی خواهند بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.