نقد کامل عمر باتری گوشی Sony Xperia M2 - تکفارس 
نقد کامل عمر باتری گوشی Sony Xperia M2 - تکفارس 

نقد کامل عمر باتری گوشی Sony Xperia M2

saeedeh_cj
۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - 21:52
gsmarena_001

نقد کامل مدت زمانی که گوشی Sony Xperia M2 می تواند در حالت و کارایی های مختلف  باتری نگه دارد را ادامه خدمت شما ارائه خواهیم کرد.

 در ابتدا کمی این گوشی را معرفی می کنیم تا متوجه جزئیات به صورت کامل بشوید.گوشی Xperia M2 با صفحه نمایش ۴.۸ اینچی  دارای چیپ ست کم مصرف Snapdragon 400 و قدرت باتری ۲,۳۰۰ mAh Li-lon است.gsmarena_001

در نسخه های قبلی این سری گوشی های اکسپریا که دارای چیپ ست Snapdragon 400 بودند شاهد کارایی فوق العاده باتری آنها بودیم بنابراین از این گوشی هم چنین انتظاری می رود.

این گوشی در مدت زمانی که می توان به صورت یک سره از آن استفاده کرد عملکرد فوق العاده عالی از خود نشان داد حتی بهتر از آن چیزی که به صورت رسمی توسط کمپانی سازنده آن اعلام شده بود که گفته بودند برای مکالمه ۱۴ ساعت و ۳۶ دقیقه دوام می آورد ما شاهد دوام آوردن باتری این گوشی به مدت ۱۶ ساعت و ۴۰ دقیقه بودیم.

مدت زمان مکالمه

talk time

استفاده از اینترنت

web browsing

مدت زمان پخش ویدئو

video playback

در کل گوشی های سری اکسپریا با این چیپ ست عملکرد بسیار مناسبی را نشان داده اند که این همه نکات مثبت این گوشی نیست این گوشی دارای حالت Stamina mode است که قدرت نگهداری باتری را تا ۶۷ ساعت در حالت استندبای افزایش می دهد و این از میانگین مورد انتظار گوشی ها نیز بیشتر است و مانند سری گوشی Xperia T2 Ultra شگفت انگیز است. ۶۷ ساعت به معنی حداقل ۳ روز استفاده از گوشی که شما حداقل یک ساعت با گوشی صحبت کرده باشید و یک ساعت هم ویدئو تماشا کرده باشید و نیز روزی حداقل یک ساعت در اینترنت چرخیده باشید.

video playback

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.