تصاویر و مشخصات تبلت Samsung Galaxy Tab S به بیرون درز کرد - تکفارس 
تصاویر و مشخصات تبلت Samsung Galaxy Tab S به بیرون درز کرد - تکفارس 

تصاویر و مشخصات تبلت Samsung Galaxy Tab S به بیرون درز کرد

saeedeh_cj
۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - 13:29
gsmarena_001

خبرهای جدیدی از عرضه تبلت جدید شرکت سامسونگ با نام Samsung Galaxy Tab S شنیده بودیم  اما حالا به تصاویری همراه با مشخصات کامل این تبلت که قرار است در تاریخ ۱۲ام ژوئن به طور رسمی معرفی بشود دست پیدا کرده ایم!

در نگاه اول این تبلت با ۶.۶ میلیمتر قطر و ۴۶۵ گرم وزن می توان گفت شبیه یک تکه ورق بسیار نازک است. اگه با دقت بیشتری به این تبلت نگاه کنیم از نظر طراحی خیلی شبیه گوشی Galaxy S5 است، دارای بافت بدنه ای کاملا مشابه گلکسی اس ۵ پرچم دار شرکت سامسونگ وهمچنین دارای لبه های طلایی-مسی مشابه گوشی شرکت سامسونگ است.

عکس های این تبلت جدید شرکت سامسونگ Samsung Galaxy Tab S این مطلب را افشا می کند که این تبلت همراه با نرم افزار از پیش نصب شده کنترل PC همراه خواهد بود.(همانطور که از اسم این اپلیکیشن مشخص است این است که به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از وای فای یا ارتباط Data با PC خود ارتباط برقرار کنید و آن را از راه دور کنترل کنید) همچنین سیستم همگام سازی این تبلت اجازه می دهد که گوشی Samsung Galaxy S خود را مستقیما کنترل کنید و حتی به تماسهای خود از طریق تبلت پاسخ دهید، پاپ آپی که از طریق تبلت باز خواهد شد به شما اطلاعات فرد تماس گیرنده را نشان می دهد و همزمان با پاسخ دادن به تماس خود می توانید در تبلت خود به بازی مورد علاقه خود بپردازید!

درمورد صفحه نمایش این تبلت می توان گفت که دارای کیفیت تصویر ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و AMOLED است و از پردازنده ۵۲۴۰ Exynos octa-core  و ۳ گیگابایت RAM و ۸ مگاپیکسل دوربین در پشت و ۲.۱ مگاپیکسل در جلوی تبلت بهره می برد. همچنین قابلیت ارتقای حافظه خارجی تا ۳۲ گیگابایت را از طریق کارت microSD داراست و نسخه اندروید آن ۴.۴.۲ کیت کت است.

همچنین این تبلت تا پایان این ماه به بازار عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.