App Store: بخشی جدید برای “جستجوی دسته ای” توسط Apple افزوده شد - تکفارس 
App Store: بخشی جدید برای “جستجوی دسته ای” توسط Apple افزوده شد - تکفارس 

App Store: بخشی جدید برای “جستجوی دسته ای” توسط Apple افزوده شد

erfanjr
۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - 15:21
App Store: بخشی جدید برای “جستجوی دسته ای” توسط Apple افزوده شد - تکفارس 

Apple برای بهبود و راحت تر کردن جستجو در هر دو نسخه iOS و رو میزی App Store، بخشی تحت عنوان “جستجوی دسته ای” اضافه نموده است. در ابتدا کاربران برای جستجو باید در بالای صفحه، سمت چپ بر روی گزینه دسته ها کلیک می کردند تا لیستی برای آن ها باز شود اما اکنون با کلیک کردن بر روی گزینه اضافه شده، صفحه ای جالب تر باز خواهد شد که دسته های مختلف در آن وجود دارند و جستجو را برای شما آسان تر خواهند کرد.

بهبودهای زیاد دیگری در انتظار App Store می باشند که Apple آن ها را در WWDC معرفی نمود که با عرضه iOS 8 قابل دسترس خواهند بود. این بهبودها شامل: اضافه شدن بخش اپ های محبوب در زمان های مختلف – بخش جستجو های مرتبط برای دادن انتخاب بیشتر به کاربران – تبی جستجو گر برای بهبود دسته بندی اپ ها – ادامه داشتن نتایج جستجوهای کاربران با پایین آمدن در صفحه – اضافه شدن قابلیتی برای برچسب زدن بهترین اپ ها توسط ویرایشگران و هم چنین قابلیت اضافه کردن ویدئو به اپ ها می باشند.

این بهبود ها نه تنها برای صاحبان iDevice ها می باشند، بلکه برای سازندگان هم هستند تا برنامه های خود را بهتر بشناسانند؛ زیرا با پیشرفت App Store که هم اکنون بیش از یک میلیون برنامه در آن وجود دارد و هر روز در حال گسترش است، معرفی اپ هایشان تبدیل به کاری سخت شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.