ویژگی های فوق العاده بازی Minecraft برای PS4+تـریلر - تکفارس 
ویژگی های فوق العاده بازی Minecraft برای PS4+تـریلر - تکفارس 

ویژگی های فوق العاده بازی Minecraft برای PS4+تـریلر

saeedeh_cj
۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - 17:53
بازی Minecraft برای PS4

آقای Mojang اطلاعات بیشتری در مورد بازی Minecraft نسخه پلی استیشن ۴ همراه با تریلر جدید این بازی را منتشر کرد.

بازی MineCraft ورژن پلت فرم playstation 4  با ویژگی های منتشر خواهد شد که ۳۶ برابر بزرگتر از آنچه که در دستگاه های Playstation 3 اجرا می شد خواهد بود و همچنین در این بازی می توانید از ویژگی های  منحصر به فرد دسته بازی پلی استیشن ۴ DualShock  نیز بهره مند شوید ، تمامی این اخبار از وبلاگ رسمی آقای Mojang Owen Hill منتشر شده که می توان این ویژگی ها را قطعی فرض کرد و خبر بسیار خوبی برای کسانی است که طرفدار بازی قدیمی Minecraft هستند.

آقای Mojang Hill برنامه نویس بازی Minecraft گفت:این نسخه جدید بازی ماین کرافت برای پلی استیشن ۴ به بازی کنندگان بازی با این کنسول این اجازه را خواهد داد که از دسته پلی استیشن ۴ برای جابه جایی داخل منو ها و بخش Craft بهره مند بشوند همچنین با کمک ویژگی های به اشتراک گذاری این کنسول تمامی تجربیات خودشان را با دوستانشان در حساب مایکروسافت به اشتراک بگذارند و از این بازی لذت ببرند.

اگر شما هم این بازی را در کنسول قبلی پلی استیشن ۳ بازی کرده باشید متوجه می شوید که این بازی مانند نسخه قبلی دارای DLC اختصاصی سونی و بخش جایزه ها با نام a heap خواهد بود. این بازی به صورت آنلاین ۸ نفر بازیکن آنلاین به صورت همزمان را پیشتیبانی می کند که ۴ نفر آنها می توانند همزمان باهم با یک دستگاه به صورت آنلاین این بازی را بازی کنند و صفحه مانیتور به چهار بخش تقسیم می شود.

اگر شما هم از آن دسته طرفدارانی هستید که نسخه ps3 این بازی را خریداری کرده اید جای نگرانی نیست چون با پرداخت ۵ دلار می توانید آنرا به ps4 ارتقا دهید و تمامی Save های بازی خودتان را نیز منتقل کنید ، اما به خاطر مشکلات فنی که پیش خواهد آمد امکان بازگشت از ps4 به ps3 امکان پذیر نیست.

تریلر بازی  minecraft را که به صورت رسمی توسط سایت این شرکت منتشر شده است را می توانید در ادامه مشاهده کنید:

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.