گوشی سامسونگ Core 2 و Pocket 2 دو سیم کارت لو رفت - تکفارس 
گوشی سامسونگ Core 2 و Pocket 2 دو سیم کارت لو رفت - تکفارس 

گوشی سامسونگ Core 2 و Pocket 2 دو سیم کارت لو رفت

saeedeh_cj
۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - 18:46
core-2-1

بیشتر خریداران گوشی های گلکسی ورژن Pocket و Galaxy Core از خرید خودشان ابراز نارضایتی می کردند و این شکایت ها و گلایه ها شرکت سامسونگ را بر این داشت تا در میان تولید پرچم داران جدید خود تلاش کند تا پایان خوبی را برای این دو گوشی خود نیز رقم بزند.

برای رسیدن به این خواسته خود شرکت سامسونگ ورژن های جدید این گوشی ها را با نام Samsung Galaxy Core 2 و Pocket 2 دو سیم کارت و بهبودهایی از نظر عملکرد و قطعات می خواهد به بازار عرضه کند.

سامسونگ Galaxy Core 2 Duos

گوشی Samsung Galaxy Core 2 Duos دو سیم کارته با صفحه نمایش ۴.۵ اینچی (WVGA (۲۰۷ppi با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه خواهد شد ، همچنین این گوشی دارای پردازنده (quad-core (Cortex-A7 و نسخه اندروید ۴.۴.۲ کیت کت است اما شاید نکته منفی که بتواند برای این گوشی ذکر کرد حافظه داخلی آن است که به ۷۶۸ مگابایت محدود شده و فقط می تواند کارت حافظه ۴ گیگابایتی میکرواس دی را ساپورت کند.

دارای ۳G با سرعت ۲۱Mbps و Wi-Fi ، بلوتوث نسخه ۴.۰ هستند، از جزئیاتی که به بیرون انتشار یافته نمی توان به طور قطعی گفته که هر دو سیم کارت قابلیت ۳G را دارند و احتمالا فقط یکی از این سیم کارت ها یعنی سیم کارت اصلی از این قابلیت برخوردار خواهند بود.

اما از نکات مثبتی که می توان در مورد این گوشی ذکر کرد ارتقای دوربین اصلی آن به ۵ مگاپیکسل و همراه با فلش LED است ولی دوربین جلویی آن معمولی و با کیفیت VGA است . گوشی ۱۳۸ گرم وزن دارد و در داخل بدنه آن یک باتری با قدرت  ۲,۰۰۰mAh تعبیه شده است.

Samsung Galaxy Pocket 2

این گوشی نیز دو سیم کارته است ولی در سطح ابتدایی گوشی بسیار خوبی محسوب می شود. گوشی گلکسی پاکت ۲ دارای صفحه نمایش ۳.۲ اینچی QVGA بوده و این در حالی است که از نسخه ۴.۴.۲ کیت کت تازه به بازار عرضه شده نیز بهره می برد و از نظر پردازنده هم نسبتا متوسط است  و دارای پردازنده ۱گیگاهرتزی تک هسته ای با ۵۱۲ مگابایت RAM است.

تمامی مشخصات سیم کارت و قابلیت اتصال این گوشی دو سیم کارته نیز مانند گوشی قبلی یعنی Galaxy Core 2 دوسیم کارته است که در بالا به جزئیات آن اشاره شده است.

gsmarena_005 gsmarena_006دوربین اصلی گوشی ۲ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن دارای کیفیت VGA است و قدرت باتری هم می توان گفت واقعا کم است ، فقط ۱,۲۰۰mAh که برای باتری گوشی در سطح ابتدایی می توان گفت مناسب بوده و وزن گوشی نیز ۱۱۰ گرم است.

این اخبار به صورت رسمی منتشر نشده است ولی منبع آن موثق است و به زودی باید منتظر معرفی رسمی این گوشی ها و اعلام تاریخ عرضه آنها باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.