عکس آیفون ۶ در کنار iPad Air 2 با قابلیت Touch ID - تکفارس 
عکس آیفون ۶ در کنار iPad Air 2 با قابلیت Touch ID - تکفارس 

عکس آیفون ۶ در کنار iPad Air 2 با قابلیت Touch ID

saeedeh_cj
۲ تیر ۱۳۹۳ - 13:43
iPhone 6-578-80

 تصویری  در کلوب اپل تایوان منتشر شد  که تصویر گوشی آیفون ۶ درکنار تبلت iPad mini با صفحه نمایش Retina 2 و آیپد Air 2  سه پرچم دار جدید شرکت اپل که به زودی تولید خواهند شد را یک جا نشان می دهد.

عکسی که در این کلوب ارائه شد اطلاعات زیادی در اختیار ما قرار نمی دهد ولی این اولین تصویری است که از آیپد مینی با Retina 2 که دارای قابلیت اسکن اثر انگشت که در دکمه Home آن قرار دارد  در اختیار ما می گذارد.البته هفته قبل تصویری با این عنوان منتشر شد که ادعا می شد این تصویر iPad Air 2 با Touch ID است اما به این اندازه برای ما هیجان انگیز نبود، چون در این تصویر حضور هر سه پرچم دار شرکت اپل را در کنار هم شاهد هستیم.

gsmarena_001

همچنین شرکت اپل اعلام کرده بود که درصدد آن است تا قابلیت های موجود برای حسگر اثر انگشت را نسبت به نسخه های قبلی یعنی iPhone 5s ارتقا دهد و iPad Air و iPad Mini 2  قابلیت های جدیدی داشته باشند اما به نظر می رسد که در این زمینه شکست خورده و این دو تبلت جدید با قابلیت های آیفون فایو اس تولید خواهند شد.

اکنون دیگر قطعی شده است که این شرکت در نظر دارد تا نسل جدید آیپد های خود را با قابلیت حسگر اثر انگشتی تولید کند که کاملا از سیستم عامل iOS 8 پشتیبانی می کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.