تلفن همراه جدید HTC با پردازنده ۶۴ بیتی به نام A11 - تکفارس 
تلفن همراه جدید HTC با پردازنده ۶۴ بیتی به نام A11 - تکفارس 

تلفن همراه جدید HTC با پردازنده ۶۴ بیتی به نام A11

حسین توحیدلو
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - 14:04
تلفن همراه جدید HTC با پردازنده ۶۴ بیتی به نام A11 - تکفارس 

CPU حرف اول سرعت یک تلفن همراه را می زند و در صورتی که این CPU هرچقدر بالا و بالاتر باشد قدرت آن سخت نیز بیشتر و بیشتر خواهد شد. اسمارت فون با پردازنده ۶۴ بیتی برای نخستین بار توسط اپل ساخته شد و توانست بازده بسیار فوق العاده ای داشته باشد. از این روز کمپانی های دیگر سعی در ساخت پردازنده ۶۴ بیتی بودند که شرکت سامسونگ موفق شد… تا Galaxy S5 اولین اسمارت فون شرکت سامسنوگ باشد که پردازنده ۶۴ بیتی داشته باشد.

هم اکنون شرکت و برند موفق و شناخته شده HTC قصد دارد از اسمارت فون جدیدی با HTC  A11 رونمایی کند. این اسمارت فون پردازنده ۶۴ بیتی دارد و واقعا قدرتی که در این اسمارت فون دارد قابل مقایسه با پردازنده های ۳۲ بیتی نیست. متاسفانه پردازنده این اسمارت فون بسیار قوی است و سخت های دیگر این گوشی آنقدر قدرتمند نیستند.

سرانجام امروز اولین تصویر از این اسمارت فون ۶۴ بیتی لیک شد و UpLeaks  که همیشه اطلاعات زیادی از دنیای تکنولوژی منتشر می کند، در شبکه توییتر چنین نوشت:

http://www.puntocellulare.it/notizie-img/HTC-A11-1_41161_01.jpg

پس از آن اولین تصویر از اسمارت فون HTC A11 در توییتر منتشر شد که در زیر میتوانید مشاهده کنید.

http://o.aolcdn.com/hss/storage/midas/dd18efd803f8d7819fc20a107a6c2640/200557661/htc-a11-leak.jpg

همانطور که در بالا مشاهده کردید اسمارت فون HTC  A11  شباهت زیادی به سری Desire کمپانی HTC دارد. متاسفانه سخت افزار دیگر این اسمارت فون واقعا سخت افزار ضیفی هستند. دوربین ۵ مگاپیکسلی پشت گوشی و ۰.۳ مگاپیکسلی برای مکالمات تصویر، صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی رزولوشن ۸۵۴×۴۸۰ پیکسل و استفاده از اسپیکرهای ضعیف و ساده وقعا برای اسمارت فون با پردازنده ۶۴ بیتی ضعیف محسوب می شوند.

هنوز به صورت رسمی کمپانی بزرگ HTC تاریخ معرفی از این اسمارت فون را اعلام نکرده است و هیچ گونه شایعه ای هم در این باره در فضای مجازی پخش نشده است.

نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.