اولین تصاویر از Samsung Galaxy Note 4 لیک شد! - تکفارس 
اولین تصاویر از Samsung Galaxy Note 4 لیک شد! - تکفارس 

اولین تصاویر از Samsung Galaxy Note 4 لیک شد!

حسین توحیدلو
۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - 10:49
اولین تصاویر از Samsung Galaxy Note 4 لیک شد! - تکفارس 

اخیرا خبر بسیار خوشحال کننده ای برای طرفداران کمپانی بزرگ سامسونگ منتشر شده است. به تازگی وبسایت GSM Arena اولین تصاویر از Samsung Galaxy Note 4 را منتشر کرد! البته این تصاویر لو رفته اند. اما همانطور که از تصاویر پیداست سامسونگ گویا قصد ندارد پلاستیک را کنار بگذارد و در Samsung Galaxy Note 4 دوباره شاهد استفاده از پلاستیک هستیم. پشت اسمارت فون Samsung Galaxy Note 4 از یک پلاستیک مانند چرم استقاده شده است… کنار اسمارت فون نیز از یک قاب فلزی استفاده شده که بر زیبایی این اسمارت فون می افزاید.

هنوز اطلاعات دقیقی از سخت افزار توسط سامسونگ منتشر نشده است ولی تا آنجایی که قبلا این کمپانی اعلام کرده است این اسمارت فون که البته نوعی فبلت محسوب می شود، یک صفحه‌ نمایش ۵.۷ اینچی است که رزولوشنی ۲۵۶۰×۱۴۴۰ دارد! همانطور که در بالا گفتیم هنوز اطلاعاتی از دوربین و سیستم عامل و… این فبلت Samsung Galaxy Note 4 منتشر نشده است.

در ادامه میتوانید تصاویر لیک (لو رفته) شده از فبلت Samsung Galaxy Note 4 را مشاهده کنید.

 

همانطور که مشاهده کردید Samsung Galaxy Note 4 طراحی زیبایی دارد و پس از انتشار و وارد بازار شدن، بدون شک یکی از بهترین های بازار خواهد بود. باید منتظر بمانیم تا ببینم آیا سامسونگ از Samsung Galaxy Note 4 در نمایشگاه IFA 2014 رونمایی خواهد کرد یا خیر؟

به برگزاری نمایشگاه IFA 2014 فقط چند هفته زمان باقی مانده است و این نمایشگاه قرار است در ۵ سپتامبر شروع شود و تا ۱۰ سپتامبر ادامه خواهد داشت.

نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.