اسمارت فون اکسپریا Z2 پس از ۶ هفته در زیر دریا همچنان سالم ماند - تکفارس 
اسمارت فون اکسپریا Z2 پس از ۶ هفته در زیر دریا همچنان سالم ماند - تکفارس 

اسمارت فون اکسپریا Z2 پس از ۶ هفته در زیر دریا همچنان سالم ماند

حسین توحیدلو
۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - 11:22
اسمارت فون اکسپریا Z2 پس از ۶ هفته در زیر دریا همچنان سالم ماند - تکفارس 

همانطور که میدانید شرکت بزرگ و محبوب سونی به عنوان اولین شرکت تولید کننده گوشی در سراسر جهان توانست اسمارت فونی طراحی کند که ضد آب باشد. پس از طراحی و تست های اولیه به این موفقیت بزرگ دست یافت. پس از این موفقیت کمپانی های دیگر از جمله سامسونگ نیز دست به کار شد و اسمارت فون ضد آب خود را  Galaxy S5 ساخت.

اما به تازگی از طرفداران و فن های شرکت سونی آقای الکساندر ماکسین اسمارت فون اکسپریا Z2 را به مدت ۲ هفته در زیر آب های شهر گوتنبرگ  قرار داد تا متوجه شود آیا اسمارت فون اکسپریا Z2  توانایی تحمل آن… را دارد یا خیر؟ لازم است بگویم که سونی در زمان تبلیغات این اسمارت فون اعلام کرده بود که اسمارت فون اکسپریا Z2 فقط قادر است ۱.۵ متر زیر آب به مدت ۳۰ دقیقه دوام بیاورد و پس از آن آب به داخل اسمارت فون نفوذ خواهد کرد و اسمارت فون سوخته خواهد شد.

Sample_2

الکساندر ماکسین می گوید مدتی پیش با دوستان خود به گردش رفته بودیم که متاسفانه در گردش اسمارت فون اکسپریا Z2 من به دریا افتاد. الکساندر ماکسین  میگوید به ساحل آمدیم و به تلفن همراهم زنگ زدم ولی متاسفانه نتوانستیم این اسمارت فون را پیدا کنیم. خود الکساندر ماکسین میگوید ناامید به خانه بازگشتم.

Damaged_1

اما شانس با الکساندر ماکسین بود و یکی از دوستان اون پس از ۶ هفته به غواصی با همان دریا رفته بود و در هنگام غواصی اسمارت فون اکسپریا Z2 دوست خود یعنی اسمارت فون اکسپریا Z2 الکساندر ماکسین را پیدا کرد!

جالب اینجاست که پس از دو هفته باز هم این اسمارت فون کار می کرد. البته پشت اسمارت فون به دلیل ضربه هایی که خورده بود شکسته بود ولی شارژ دستگاه کاملا پر پر بود و پس از اتصال به شارژر دستگاه شروع به شارژ شدن کرد! جالب اینجا هم هست که هم اکنون الکساندر ماکسین میتواند با اسمارت فون اکسپریا Z2 تماس بگیرد.

این واقعا یک رکورد فوق العاده ای برای اسمارت فون اکسپریا Z2 و شرکت سونی محسوب می شود و این اولین بار نیست که چنین اتفاقی می افتد. قبلا نیز اسمارت فون اکسپریا به دریا افتاده بودند و پس از پیدا شدن به خوبی کار کردند. اما تا کنون اسمارت فون اکسپریا Z2 به مدت ۶ هفته در زیر دریا نمانده بود. واقعا این رکورد افتخار بزرگی برای کمپانی همیشه برنده سونی است.

Damaged

دیروز هم یک دعوت نامه از طرف سونی لو رفت که در اون دعوت نامه نوشته شده است که در ۳ سپتامبر سونی قصد دارد از اسمارت فون اکسپریا Z3 رونمایی کند. البته هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

Damaged_2

نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.