اولین تصویر از دستگاه واقعیت مجازی سامسونگ منتشر شد - تکفارس 
اولین تصویر از دستگاه واقعیت مجازی سامسونگ منتشر شد - تکفارس 

اولین تصویر از دستگاه واقعیت مجازی سامسونگ منتشر شد

حسین توحیدلو
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - 09:58
اولین تصویر از دستگاه واقعیت مجازی سامسونگ منتشر شد - تکفارس 

کمپانی سامسونگ علاقه دارد در همه زمینه ها موفق شود و همیشه ساخت دستگاه های تکنولوژی را گسترش دهد. مدتی پیش شرکت سونی از دستگاه واقعیت مجازی خود که میتوان از آن در کنسول نسل هشتم پلی استیشن ۴ استفاده کرد، رونمایی کرد. پس از این کار کمپانی سامسونگ سریع دست به کار شد و ساخت دستگاه واقعیت مجازی را شروع کرد. سرانجام امروز اولین تصویر از دستگاه واقعیت مجازی در سراسر فضای مجازی به صورت رسمی توسط سامسونگ منتشر شد.

همانطور که میدانید نمایشگاه IFA 2014 بسیار نزدیک است و زمان طولانی ای برای برگزاری آن باقی نمانده است. در دعوت نامه ای که کمپانی سامسونگ به IFA 2014 فرستاده است اینطور برداشت می شد که خبری از رونمایی  دستگاه واقعیت مجازی سامسونگ نیست و سامسونگ فقط قصد دارد از اسمارت فون گلکسی نوت ۴ رونمایی کند و خیلی ها می گفتند که شاید ممکن است این کمپانی از  دستگاه واقعیت مجازی سامسونگ نیز در این مراسم به صورت ناگهانی رونمایی کند ولی در دعوت نامه این دستگاه ذکر نشده است.

سرانجام امروز وبسایت معتبر و محبوب The Verge اولین تصویر از  دستگاه واقعیت مجازی سامسونگ  را منتشر کرد و همه علاقه مندان را خوشحال کرد. سپس این وبسایت خبر داد که کمپانی بزرگ سامسونگ قصد دارد از این دستگاه در نمایشگاه  IFA 2014 همزمان با معرفی اسمارت فون گلکسی نوت ۴ از دستگاه واقعیت مجازی سامسونگ رونمایی خواهد کرد.

samsung gear VR

اما طبق اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده نحوه ساخت دستگاه مانند عینک گوگل یا Cardboard گوگل شباهت دارد و لنزها و مکان هایی در این  دستگاه واقعیت مجازی قرار دارد تا اسمارت فون ها شما بتوانند به راحتی وارد  دستگاه واقعیت مجازی شوند و به نوعی بتوانید از آن ها در  دستگاه واقعیت مجازی استفاده کنید. همچنین اعلام شده است که اسمارت فون هایی که صفحه نمایش بزرگتری داشته باشند میتوانند به راحتی و به نحو احسن از دستگاه واقعیت مجازی سامسونگ استفاده کنند.

به برگزاری نمایشگاه IFA 2014 فقط چند هفته زمان باقی مانده است و این نمایشگاه قرار است در ۵ سپتامبر شروع شود و تا ۱۰ سپتامبر ادامه خواهد داشت در پایان نیز باید منتظر بمانیم تا کمپاین نامدار سامسونگ از دستگاه واقعیت مجازی خود رونمایی کند تا بهتر بتوانیم با دستگاه های واقعیت مجازی دیگر کمپانی ها مقایسه کنیم.

نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.