سرانجام از گلکسی آلفا به صورت رونمایی شد - تکفارس 
سرانجام از گلکسی آلفا به صورت رونمایی شد - تکفارس 

سرانجام از گلکسی آلفا به صورت رونمایی شد

حسین توحیدلو
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - 18:20
سرانجام از گلکسی آلفا به صورت رونمایی شد - تکفارس 

شاید یکی از بزرگترین نکات ضعف کمپانی بزرگ سامسونگ در ساخت اسمارت فون ها، ساخت اسمارت فون با پلاستیک است که خیلی از طرفداران منتظر بودند که گوشی Samsung Galaxy S5 یک قاب فلزی داشته باشد که چنین نشد. کمپانی های دیگر همیشه از این نقطه ضعف استفاده می کردند و هر از گاهی بیانیه ای در سراسر فضای مجازی منتشر می کردند که ما اسمارت فون های پلاستیکی نمیخواهیم. البته سامسونگ هم بی جواب نبود و جواب هایی ارایه می شد ولی باید حقیقت را پذیرفت… کمپانی سامسونگ از پلاستیک در ساخت گوشی های رده بالا هم استفاده کرده و می کند و به احتمال زیاد هم این کار را انجام دهد.

اما به تازگی این کمپانی تصمیم گرفته تا اسمارت فونی با قاب فلزی بسازد تا به تمام جهان بگوید که میتواند از فلز هم در ساخت اسمارت فون ها استفاده کند. سرانجام این کمپانی از اسمارت فون گلکسی آلفا به صورت رسمی رونمایی کرد و این اسمارت طراحی زیبایی دارد و از همه مهمتر این است که پشت این گوشی یا همان قاب این اسمارت فون از فلز ساخته شده و بخاطر همان زیبایی بسیاری زیادی به این تلفن همراه بخشیده است.

samsung_galaxy_alpha_gold.jpg

طبق گفته های این کمپانی نامدار و بزرگ، اسمارت فون  گلکسی آلفا دارای یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p است که به نوع خود نمیتوان گفت که کیفیت آن بسیار عالی است. این اسمارت فون یک  پردازنده اگزینوس هشت هسته‌ای و دو گیگابایت رم دارد که واقعا تمامی بازی ها را به راحتی و بدون هیچ گونه لگ اجرا خواهد کرد. همچنین ظرفیت باتری ۱۸۶۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که به خوبی میتواند یک اسمارت فون را تا چند روز روشن نگه دارد.

این اسمارت فون در رنگ های مختلفی وارد بازار خواهد شد و طبق گفته شرکت سامسونگ گلکسی آلفا دارای رنگ های مشکی، طلایی، نقره ای، سفید و آبی است و قرار است در اوایل ماه دسامبر سال ۲۰۱۴ به صورت رسمی وارد بازار شود و شما میتوانید این اسمارت فون فوق العاده و قاب فلزی سامسونگ را تنها با قیمیت ۷۹۹ دلار (حدودا ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان) خریداری کنید.

البته قیمیت این اسمارت فون در مقایسه با اسمارت فون های دیگر شاید کمی بالا به نظر برسد ولی پس از عرضه این اسمارت فون در سراسر جهان توسط کمپانی سامسونگ قیمت این محصول ممکن است کمی پایین بیاید. البته قیمت این اسمارت فون در مقایسه با سامسونگ گلکسی S5 که یک قاب پلاستیکی دارد بهتر و ارزش خرید این تلفن همراه بالاتر است.

samsung_galaxy_alpha_multiple.jpg

باید منتظر بمانیم تا اطلاعات تکمیل تری از این این اسمارت فون بسیار قوی منتشر شود. به نظر شما آیا ساخت یک اسمارت فون با قاب فلزی توسط سامسونگ انتظارات طرفداران این کمپانی را برآورده خواهد کرد؟

نظر خود را حتما با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.