در گلکسی آلفا منتظر چیپست اگزینوس ۵۴۳۰ باشید! - تکفارس 
در گلکسی آلفا منتظر چیپست اگزینوس ۵۴۳۰ باشید! - تکفارس 

در گلکسی آلفا منتظر چیپست اگزینوس ۵۴۳۰ باشید!

حسین توحیدلو
۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - 17:09
در گلکسی آلفا منتظر چیپست اگزینوس ۵۴۳۰ باشید! - تکفارس 

اگر خبرهای جدید سایت تک فارس را دنبال کرده باشید اطلاع دارید که چند روز پیش کمپانی نامدار سامسونگ از اسمارت فون جدیدی با نام گلکسی آلفا رونمایی کرد. البته رونمایی کامل از این اسمارت فون قرار است در نمایشگاه بزرگ IFA 2014 رونمایی کند. چند روز پیش اولین تصویر از اسمارت فون گلکسی آلفا نیز منتشر شد. اما نکته قابل توجه این بود که کمپانی سامسونگ که به ساخت اسمارت فون های پلاستیکی معروف بود، تصمیم گرفته که گلکسی آلفا را به صورت فلزی بسازد. بله درست شنیده اید کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته قاب پشت اسمارت فون گلکسی آلفا را از فلز بسازد تا نظر برخی از هواداران خود را جلب کند.

بالاخره سامسونگ اولین اطلاعات جدید از اسمارت فون گلکسی آلفا را منتشر کرد. طبق گفته کمپانی سامسونگ این اسمارت فون اولین اسمارت فونی است که از چیپست اگزینوس ۵۴۳۰ بهره مند است و قدرت فوق العاده ای خواهد داشت. 

اگزینوس ۵۴۳۰ دارای هشت هسته می باشد که این هشت هسته شامل چهار هسته با مدل Cortex A15 که دارای فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی است و چهار هسته دیگر نیز مدل Cortex A7 با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتزی می باشد که به راحتی همه بازیها و محاسبات رو به خوبی خوبی اجرا می کند و به هیچ عنوان لگی در آن دیده نخواهد شد.

samsung_galaxy_alpha_multiple.jpg

این اسمارت فون در رنگ های مختلفی وارد بازار خواهد شد و طبق گفته شرکت سامسونگ گلکسی آلفا دارای رنگ های مشکی، طلایی، نقره ای، سفید و آبی است و قرار است در اوایل ماه دسامبر سال ۲۰۱۴ به صورت رسمی وارد بازار شود و شما میتوانید این اسمارت فون فوق العاده و قاب فلزی سامسونگ را تنها با قیمیت ۷۹۹ دلار (حدودا ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان) خریداری کنید. باید منتظر بمانیم تا اطلاعات تکمیل تری از این این اسمارت فون بسیار قوی منتشر شود. به نظر شما آیا ساخت یک اسمارت فون با قاب فلزی توسط سامسونگ انتظارات طرفداران این کمپانی را برآورده خواهد کرد؟

نظر خود را حتما با ما در میان بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.