فبلت آیفون iPhone 6L نام خواهد داشت؟ - تکفارس 
فبلت آیفون iPhone 6L نام خواهد داشت؟ - تکفارس 

فبلت آیفون iPhone 6L نام خواهد داشت؟

حسین توحیدلو
۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - 16:11
فبلت آیفون iPhone 6L نام خواهد داشت؟ - تکفارس 

همه ما میدانیم که کمپانی نامدار اپل اسمارت فون های بسیار خوبی می سازد ولی متاسفانه این کمپانی تا به حال این اسمارت فونی با سایز بزرگتر نمی ساخت. کمپانی های رقیب این شرکت تیکه هایی به اپل می انداختند که کمپانی اپل قادر به ساخت یک اسمارت فون بزرگ نیست ولی تمامی کارکنان کمپانی اپل در پاسخ می گفتند که ما خودمان قصد چنین کاری را نداریم و اسمارت فون باید کوچک و سایز آن باید مناسب باشد. به هر حال این سخن را از زبان هواداران این کمپانی هم شنیده بودیم. اما امسال کمپانی اپل تصمیم گرفته تا سری جدیدی از اسمارت فون ایفون را وارد بازار کند. طبق روال عادیه این اسمارت فون آیفون ۶ نام خواهد داشت.

از انجا که کمپانی علاقه ای به ساخت اسمارت فون های کوچک دارد تصمیم گرفته امسال دو نوع اسمارت فون وارد بازار کند. یکی با سایز کوچک و دیگری با سایز بزرگتر و به نوعی فبلت! به تازگی یکی از وبسایت های معتبر چینی در وبسایت خود نوشته است که اسم فبلت ۵.۵ اینچی کمپانی اپل iPhone 6L مخفف Large نام دارد. تاکنون این خبر توسط هیچ منبعی و کمپانی اپل تایید نشده است و فقط در حد یک شایعه است. اما سوالی که پیش می آید این است که نام اسمارت فون آیفون ۶ با سایز ۴.۷ اینچ چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود که کمپانی اپل نام  iPhone 6c را به آیفون ۴.۷ اینچی نسبت دهد. حرف C مخفف شده کلمه Cheap به معنی ارزان است. پس از انتشار این خبر وبسایت Apple Daily اطلاعات جدیدی از سخت افزار اسمارت فون آیفون ۶ منتشر کرد. طبق گفته های وبسایت Apple Daily، اسمارت فون آیفون ۶L دارای یک باتری ۲۹۱۵ میلی آمپر ساعتی و مدل ۴.۷ اینچی آیفون ۶c نیز مدلی ۱۸۱۰ میلی آمپر ساعتی می باشد.

هنوز نمیتوانیم صحت این خبر را تایید کنیم چون که هیچ منبع دیگری این اخبار را تایید نکرده است و حتی کمپانی اپل نیز واکنشی نسبت به این اخبار انجام نداده است. در پایان نیز باید جمله همیشگی را بگوییم که تا ۹ سپتامبر باید صبر کنیم تا کمپانی بزرگ و پرطرفدار اپل از دو مدل اسمارت فون آیفون ۶ رونمایی کند تا ببینیم آیا مدل بزرگتر iPhone 6L و مدل کوچکتر iPhone 6c نام خواهد داشت یا خیر؟

نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.