زمان رونمایی از اسمارت فون موتورولا به نام موتو X+1 مشخص شد - تکفارس 
زمان رونمایی از اسمارت فون موتورولا به نام موتو X+1 مشخص شد - تکفارس 

زمان رونمایی از اسمارت فون موتورولا به نام موتو X+1 مشخص شد

حسین توحیدلو
۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - 17:02
زمان رونمایی از اسمارت فون موتورولا به نام موتو X+1 مشخص شد - تکفارس 

مدتی پیش در سراسر فضای مجازی خبری مبنی بر اینکه کمپانی موتورولا قصد معرفی از ۳ اسمارت فون خود را دارد. این خبر بعدا به نحوی به تایید این کمپانی قدرتمند در آمد و امروز خبر خوشحال کننده ای برای طرفداران منتشر شد. امروز تاریخ رونمایی از این اسمارت فون ها مشخص شد. امروز کمپانی موتورولا  در دعوت نامه ای که ارسال کرده بود نوشته بود که قصد معرفی از اسمارت فون های جدیدد خود را دارد و قرار است در ۴ سپتامبر از این اسمارت فون های قوی رونمایی کند.

این کمپانی اعلام کرد که در شهر شیکاکو و روز ۴ سپتامبر از سه اسمارت فون خود به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. البته مدتی پس از انتشار خبر معرفی اسمارت فون ها کمپانی موتورولا در انینرتنت شایعه ای مبنی بر آن که این شرکت در ۱۰ سپتامبر از آن ها رونمایی خواهد کرد و این خبر نیز توسط هیچ کسی تایید نشد که سرانجام امروز کمپانی موتورولا ۴ سپتامبر را زمان معرفی از اسمارت فون های خود را تعیین کرد.

البته شرکت بزرگ موتورولا فقط از اسمارت فون ها رونمایی نخواهد کرد بلکه تکنولوژی های جدیدی مانند اسمارت واچ خود و… نیز در این مراسم حضور خواهند داشت و از آن ها رونمایی خواهد شد. متاسفانه اطلاعات زیادی از این وسایل در دسترس نیست و بزودی جزئیات کامل تری از وسایلی و لوازمی که در این کمپانی حضور دارند منتشر خواهد شد.

علاوه بر این امروز وبسایت HelloMotoHK اولین تصویر از  اسمارت فون موتورولا به نام موتو X+1 را در خروجی سایت خود قرار داد. طبق تصاویر منتشر شده، سایز صحفه نمایش  اسمارت فون موتورولا به نام موتو X+1 بزرگ است و انتظار می رود که صفحه نمایش آن ۵.۲ اینچ باشد. علاوه بر اینها انتظاراتی که از این اسمارت فون می رود وجود  صفحه نمایش کاملا Full HD و  دو رو ۲ گیگابایتی و یک چیپست اسنپ دراگون ۸۰۱ در  اسمارت فون موتورولا به نام موتو X+1 می باشد.

اخبار تازه: علاوه بر این به تازگی تصویر در سراسر جهان پخش شده است که در این تصویر میتوانید مشخصات اسمارت فون موتورولا به نام موتو X+1 را مشاهده کنید. طبق این تصویر اسمارت فون موتورولا به نام موتو X+1 از سیستم عامل ۴.۴.۴ بهره می برد و صفحه نتمایش آن نیز کاملا Full HD و پردانزده ها ان نیز پردازنده ۴ هسته ای است. حاقظه اسمارت فون ۱۰ گیگ می باشد و رم آن نیز ۱.۸ گیابایت می باشد. دوربین این اسمارت فون ۱۳ مگاپیکسل می باشد ه قادر است با کیفیت ۴K فیلم برداری کند.

لازم  است بگوییم که این تصویر توسط منابع معتبری مانند GFXBenchmark تایید شده است.

باید تا ۴ سپتامبر صبر کنیم تا کمپانی موتورولا از اسمارت فون موتورولا به نام موتو X+1 رونمایی کند تا جزئیات و تصاویر بیشتری از این تلفن همراه هوشمند منتشر شود. نظر خود را حتما با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.