ساعت هوشمند Omate X با قابلیت پشتیبانی از iOS و اندروید معرفی شد - تکفارس 
ساعت هوشمند Omate X با قابلیت پشتیبانی از iOS و اندروید معرفی شد - تکفارس 

ساعت هوشمند Omate X با قابلیت پشتیبانی از iOS و اندروید معرفی شد

محمد قویدست
۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - 16:46
ساعت هوشمند Omate X با قابلیت پشتیبانی از iOS و اندروید معرفی شد - تکفارس 

بازار ساعت های هوشمند در حال داغ شدن است . شاید در زمان رونمایی سونی اریکسون از گجتی کوچک که شبیه یک ساعت جیبی بود هیچکس فکر نمیکرد برای کسی انقدر دیدن اعلان های روزانه مهم باشد که بخواهد در ساعت یا به طور کل گجت های خیلی کوچک تر از موبایل نیز آنها را داشته باشد . حال Omate X یک قدم جلو تر از سایر رقبا گذاشته و در کنار طراحی شیک از امکانات خوبی نیز برخوردار است …

در ابتدا به داغ شدن بازار ساعت های هوشمند اشاره کردیم . اما چرا داغ شدن ؟ چرا هم اکنون داغ نیست ؟

پاسخ سوال شما تنها یک چیز است . “انحصار طلبی” . ساعت هوشمند سونی با سامسونگ کار نمیکند ساعت ال جی با سونی و همین طور بقیه ساعت هایی که هرکدام برای نوع خاصی از ستستم عامل یا گجت طراحی شده اند .

حال Omate X آمده تا کمی سد هارا کوتاه کند . این ساعت هوشمند شکیل قابلیت پشتیبانی از دو سیستم عامل بزرگ دنیای گوشی های هوشمند یعنی iOS و اندروید را دارد .

این ساعت با بلوتوث نسخه جهار به آیفون یا گوشی اندرویدی شما متصل میشود و اعلاناتی از قبیل پیامک ها , ای میل ها و نوتیف های شبکه های اجتماعی شما را در اختیارتان میگذارد .

omage-x-4 omage-x-5

شرکت سازنده ی این ساعت زیبا وعده داده است که این ساعت با یک باتری ۴۰۰ میلی آمپر ساعتی شمارا تا یک هفته در حالت آماده به کار پوشش میدهد که رقم چشم گیری است .

پردازنده این ساعت زیبا از نوع مدیا تک MT2502 مبتنی بر ARM 7 است همچنین نمایشگر این ساعت هوشمند ۱.۵۴ اینچ  ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل  میباشد و از نظر ابعاد باید عرض کنیم ضخامت بدنه آن ۱۱ میلی متر است .

از جمله اکانات سخت افزای ۱۲۸ مگابایت و اضافه بر این قابلیت تعویض بند فابریک با هر نوع بند ۲۲ میلی متری از جمله امکانات این ساعت بی نظیر است .

مشخصات فنی کامل این ساعت را در تصویر زیر میتوانید مشاهده کنید .

omate-x-1-620x604

در آخر این کمپانی اعلام کرده این ساعت زیبا و بسیار کارآمد از یکم تا سی سپتامبر به طور پیش فروش به قیمت ۱۲۹ دلار قابل تهیه است .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.