با نمایشگر قدرتمند ایسوس آشنا شوید - تکفارس 
با نمایشگر قدرتمند ایسوس آشنا شوید - تکفارس 

با نمایشگر قدرتمند ایسوس آشنا شوید

محمد قویدست
۱ شهریور ۱۳۹۳ - 00:27
با نمایشگر قدرتمند ایسوس آشنا شوید - تکفارس 

ایسوس به جمع معرفی کنندگان نمایشگر در نمایشگاه IFA امسال اضافه شده و قرار است یک نمایشگر قدرمتند ۱۴۴ هرتزی با نام ROG Swift 27 را به نمایش بگذارد . ایسوس در زمینه ی صفحه نمایش خوب است اما سابقه ی آنچنان طلایی در کارنامه ی این شرکت مشاهده نمیشود . اما بهرحال با مشخصات اعلام شده در ادامه خواهیم دید که ایسوس در حال تبدیل شدن به رقیبی جدی تر برای همگان است .

مانیتور جدید ایسوس از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و  با نام PG278Q ROG Swift 27 روانه بازار خواهد شد . همچنین این مانیتور به ظاهر قدرتمند  ۲۷ اینچی از فناوری G-Sync پشتیبانی می‌کند. از این بابت ایسوس مانیتور جدید خود را اولین مانیتور دنیا با قابلیت پشتیبانی از G-Sync و رزولوشن WQHD می‌داند.

بنا بر ادعا های ایسوس زمان پاسخ گویی این مانیتور به دستورات کاربر یک میلی ثانیه است که میتواند عملکرد بسیار خوبی را برای عاشقان بازی های کامپیوتری به ارمغان بیاورد و با تکیه بر همین ادعای ایسوس  مانیتور ROG این شرکت بهترین مانیتور گیمینگ دنیا است که تا به حال ساخته شده است.

این مانیتور قابلیت اتصال به نسل جدید کارت گرافیک‌های nvidia را دارد و با پشتیبانی از ۳D Version 2.0 و G-Sync عرضه میشود . رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل باعث می‌شود تا این مانیتور نه تنها برای خوره های دنیای  بازی بلکه برای امور  روزمره ی دیگر هم به گزینه‌ای  بسیار عالی تبدیل شود.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.