سونی رسما از دوربین عجیب مختص سلفی خود رونمایی کرد - تکفارس 
سونی رسما از دوربین عجیب مختص سلفی خود رونمایی کرد - تکفارس 

سونی رسما از دوربین عجیب مختص سلفی خود رونمایی کرد

محمد قویدست
۱ شهریور ۱۳۹۳ - 01:52
سونی رسما از دوربین عجیب مختص سلفی خود رونمایی کرد - تکفارس 

روز گذشته در تک فارس شاهد لو رفتن عکس های شیشه ی ادکلن سونی با قابلیت عکس برداری سلفی بودیم . کمتر کسی فکر میکرد سونی واقعا گجتی با طراحی این چنینی روانه ی بازار کند اما گویا کمپانی سونی ریسک طراحی عجیب برای محصولی نه چندان انقلابی را به جان پذیرفته است . دوربین CyberShot DSC-Kw11 نام این محصول عجیب سونی است که در ادامه بیشتر با مشخصات فنی و ظاهری آن آشنا میشویم .

سلفی گیر سونی از یک سنسور ۱۹.۲ مگاپیکسلی ۱/۲.۳ اینچی از نوع Exmor RS CMOS و همچنین از یک صفحه نمایش لمسی OLED در سایز ۳.۳ اینچ بهره می‌برد .  این دوربین همچنین به یک لنز ۲۱ میلی‌متری با f/2 مجهز شده است که توانایی چرخش ۱۸۰درجه ی کامل را دارد تا کاربر بتواند عکس های سلفی مناسبی را با این گجت ثبت کند . همچنین بر طبق اطلاعات قبلی منتشر شده سونی در این گجت با استفاده از تکنولوژی nfc مکان ارتباط و اشتراک تصاویر را به صورت بی سیم در گوشی های هوشمند فراهم کرده است .

sony-kw11

سونی این دوربین را برای بازار آسیا آماده کرده و قرار است در ماه اکتبر و در رنگ‌های سفید،‌ صورتی، سبز و بنفش عرضه شود. هنوز قیمت این محصول مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود در نمایشگاه IFA 2014 اطلاعات بیشتری در مورد آن اعلام شود.

همچنین بر طبق اطلاعات قبلی منتشر شده سونی در این گجت با استفاده از تکنولوژی nfc مکان ارتباط و اشتراک تصاویر را به صورت بی سیم در گوشی های هوشمند فراهم کرده است .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.