نکسوس ۹ از سد گواهی WiFi هم گذشت - تکفارس 
نکسوس ۹ از سد گواهی WiFi هم گذشت - تکفارس 

نکسوس ۹ از سد گواهی WiFi هم گذشت

محمد قویدست
۱ شهریور ۱۳۹۳ - 12:10
نکسوس ۹ از سد گواهی WiFi هم گذشت - تکفارس 

دوستانی که اخبار را دنبال کرده باشند در جریان تبلت قدرمتند لو رفته از اچ تی سی با نام Flounder که احتمال میرود همان نکسوس ۹ باشد هستند . حال اسنادی منتشر شده است که بر اساس آن این تبلت گواهی وای فای را نیز کسب کرده است . هرچند مشخصات فنی کاملی به طور واضح منتشر نشده است اما گمانه زنی ها در رابطه با سایز کوچتر از ۱۰ اینچ این تبلت ادامه دارد .

اطلاعاتی که در گذشته به صورت کم و بیش کامل و تا حدودی واضح منتظر شده بود حاکی از یک تبلت اندرویدی قدرتمند ساخت اچ تی سی که احتمالا نکسوس جدید گوگل است داشت .حال با جدولی رو به رو شده ایم که مشخصاتی بسیار نزدیک به تبلت قدرتمند انویدیا شیلد دارد که میتوان قدمی بسیار بزرگ برای خانواده ی نسکوس و کمپانی های گوگل و اچ تی سی و زنگ خطری برای رقیبان باشد .

اینطور که به نظر میرسد , نکسوس ۹ نیز از پردازنده‌ی Tegra K1، ۴  گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین ساخت شرکت سونی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل بهره خواهد برد.

HTCFlounder

با توجه به جدول و همجنین اخذ گواهی وای فای با دو نسخه ی مختلف رو به رو هستیم که یکی تنها از طریق وای فای و دیگری از طریق وای فای و همجنین نصب سیم کارت میتوانند ب شبکه حهانی متصل شوند . همچنین این تبلت احتمالا اولین ۶۴ بیتی نکسوس میباشد که از نسخه ی اندروید خام ورژن L بهره میبرد که با توجه به سبک بودن اندروید خام تولید شده توسط گوگل انتظار عملکردی فوق العاده از این تبلت میرود .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.