جزئیات جدیدی از اسمارت فون Moto X+1 منتشر شد - تکفارس 
جزئیات جدیدی از اسمارت فون Moto X+1 منتشر شد - تکفارس 

جزئیات جدیدی از اسمارت فون Moto X+1 منتشر شد

حسین توحیدلو
۱ شهریور ۱۳۹۳ - 12:00
جزئیات جدیدی از اسمارت فون Moto X+1 منتشر شد - تکفارس 

اگر خاطرتان باشد چند روز پیش کمپانی بزرگ موتورولا زمام معرفی اسمارت فون Moto X+1 را اعلام کرد. پس از آن چند تصویر نیز ای این اسمارت فون بر روی خروجی اکثر سایت ها رفت. طبق گفته کمپانی بزرگ موتورلا اسمارت فون Moto X+1 قرار است در ۴ سپتامبر سال جاری به صورت رسمی توسط موتورولا رونمایی شود. اما هر چقدر به برگزاری مراسم رونمایی نزدیک می شویم اطلاعات زیادی پیرامون این اسمارت فون بر روی خروجی سایت ها می رود که در جدیدترین آن ها یک فروشگاه معتبر و بزرگ برزیلی با نام Livraria Logos به تازگی اقدام به انتشار جزئیات کاملی از اسمارت فون  Moto X+1 کرده است.

طبق نوشته های وبسایت برزیلی Livraria Logos،  اسمارت فون Moto X+1   دارای یک صفحه‌ نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت HD است که کیفیت فوق العاده ای خواهد داشت. علاوه بر ان این تلفن هوشمند یک پردازنده ۲.۲ گیگاهرتزی چهار هسته ای نیز دارد که به راحتی از پس انجام بازی ها و عملیان پیچیده درخواهد آمد. دوربین این تلفن هوشمند نیز ۱۳ مگاپیکسل است که میتواند تصاویری با کیفیت فوق العاده ای ثبت و ذخیره کند. سستم عامل آن نیز از جدیدترین سیستم عامل یعنی اندروید کیت‌کت ۴.۴.۴ بهره مند است. حافظه داخلی این اسمارت فون موتورلا نیز ۱۶ گیگابایت است که احتمال شیار کارت حافظه اضافی خواهد داشت و میتوان به راحتی حافظه آن را در صورت نیاز افزایش داد.

اما اسمارت فون دیگری نیز در مراسم رونمایی از  اسمارت فون Moto X+1 رونمایی خواهد شد و ان هم اسمارت فون Moto G است! وبسایت برزیلی Livraria Logos اطلاعاتی نیز درمورد این تلفن هوشمند منتشر کرده است. طبق نوشته های این وبسایت برزیلی، اسمارت فون Moto G دارای روبین ۸ مگاپیکسل است و رم آن نیز ۱ گیگابایت است. این تلفن همراه از جدیدترین اندروید یعنی کیت کت ۴.۴.۴ بهره خواهد برد و بر روی این اسمارت فون میتوانید از دو سیم کارت استفاده کنید. حافظه داخلی نیز ۱۶ گیگی اعلام شده است. همچنین این اسمارت فون دارای یک صفحه‌ نمایش ۵ اینچی باکیفیت بالا و یک پردازنده چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی است که برای یک اسمارت فون رده متوسط مشخصات خوبی است.

لازم است اشاره ای کنیم که قبلا خبری در فضای مجازی پخش شده بود که در آن گفته شده بود که طبق این تصویر اسمارت فون موتورولا به نام موتو X+1 از سیستم عامل ۴٫۴٫۴ بهره می برد و صفحه نتمایش آن نیز کاملا Full HD و پردانزده ها ان نیز پردازنده ۴ هسته ای است. حاقظه اسمارت فون ۱۰ گیگ می باشد و رم آن نیز ۱٫۸ گیابایت می باشد. دوربین این اسمارت فون ۱۳ مگاپیکسل می باشد ه قادر است با کیفیت ۴K فیلم برداری کند. هنوز هر دو این مشخصات توسط موتورولا تایید یا تکذیب نشده است.

باید تا ۴ سپتامبر منتظر بمانیم تا ببینیم آیا این اطلاعات منتشر شده صحت دارند یا خیر؟ فقط چند هفته باقی مانده است. نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.