اخبار جدید پیرامون پروژه ی Ara - تکفارس 
اخبار جدید پیرامون پروژه ی Ara - تکفارس 

اخبار جدید پیرامون پروژه ی Ara

محمد قویدست
۱ شهریور ۱۳۹۳ - 19:33
اخبار جدید پیرامون پروژه ی Ara - تکفارس 

کمپانی گوگل پس از رو نمایی از پروژه ی Ara در طی یک کنفرانس خبری با حضور توسعه دهندگان و هم چنین وعده ی عرضه ی این پروژه از اوایل سال ۲۰۱۵ میلادی اکنون اطلاعات بیشتری در مورد Ara و سخت افزار آن در اختیار ما گذاشته است .  با توجه به مدت باقی مانده تا زمان عرضه‌ی این تلفن‌های‌هوشمند شاهد تغییراتی در محصول نهایی خواهیم بود  که از جمله تغییرات میتوان ارتقا پردازشگر این دستگاه را مثال زد . در ادامه به بررسی عمیق تر اطلاعات درز کرده به بیرون از پروژه ی Ara میپردازیم .

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی لو دهنگان و کم و بیش خود کارکنان گوگل پروژه ی Ara استارت کار خود را با تغییراتی در سخت افزار های اولیه معرفی شده خواهد زد . از جمله این تغییرات تغییر در چیپ ست پردازشگر این پروژه میباشد . چیپ ست این پروژه از نوع Rock Cheap است و بنا بر همین اطلاعات میتوان گفت یکی از پیشگامان در محصولات پروژه‌ی Ara کمپانی گوگل Rock Cheap خواهد بود که مبتنی بر سبک خاصی از معماری به نام  معماری ماژولار است و در آن پردازنده به عنوان بخشی از یک شبکه و با قابلیت اتصال سایر بخش‌های تلفن‌هوشمند عمل میکند .

پیش تر انتظار تولید و عرضه ی بسیار زود تر از این موعد داده شده از گوگل میرفت اما با توجه به مشکلات مختلفی که در طی یک فرآیند ممکن است پیش بیاید زمان عرضه ی این پروژه از آنچه فکر میکردیم کمی دیر تر است .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.