نسخه ی Snapdragon گلکسی آلفا - تکفارس 
نسخه ی Snapdragon گلکسی آلفا - تکفارس 

نسخه ی Snapdragon گلکسی آلفا

محمد قویدست
۲ شهریور ۱۳۹۳ - 16:07
نسخه ی Snapdragon گلکسی آلفا - تکفارس 

سامسونگ حدود یک هفته ای است که مدل گلکسی آلفای خود را با پردازنده ساخت خود سامسونگ یعنی Exynos معرفی کرده است . حال بر اساس اخبار منتشر شده  این مدل سامسونگ در دو نسخه عرضه میشود که این یعنی نسخه ی دیگر تحت  تراشه ی اسنپ دراگون این دستگاه نیز در راه است و نخست در چین عرضه خواهد شد . در همین راستا سامسونگ مدلی با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۱ را به بازار کشور چین خواهد فرستاد.

چینی ها با وجود Xiamomi یا همان Mi محبوب خودشان مدتی است به برند های بزرگ دیگر از جمله سامسونگ پشت کرده اند . حال سامسونگ تحت سیاست هایی نسخه ای تحت Snapdragon 801 دستگاه نیمه فلزی خودش را فعلا به صورت انحصاری و با قیمت یحتمل پایین تر از نسخه ی Exynos  این دستگاه به چین خواهد فرستاد تا شاید چینی ها دوباره به سامسونگ روی خوش نشان دهند .  گلکسی آلفا با چیپست اسنپ‌دراگون ۸۰۱ در روز ۲۸ آگوست فروش خود را در بازار چین آغاز می‌کند.

همانطور که احتملا همه میدانید اسمارت فون گلسی آلفا از یک صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل بهره میبرد که این سایز مستقیما برای رقابت با آیفون ۴.۷ اینچی در نظر گرفته شده است. چیپست نسخه چینی آن همانطور که گفته شد اسنپ‌دراگون ۸۰۱ خواهد بود که از ۴ هسته با فرکانسی که هنوز معلوم نیست و به همراه دو گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بسیار با کیفیت، یک دوربین جلوی ۲.۱ مگاپیکسلی و یک باتری ۱۸۶۰ میلی آمپرساعتی و اندروید کیت کت  نسخه ی ۴.۴.۴ بهره میبرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.