شبکه PlayStation Network توسط گروه هکر LizardSquad هک شد - تکفارس 
شبکه PlayStation Network توسط گروه هکر LizardSquad هک شد - تکفارس 

شبکه PlayStation Network توسط گروه هکر LizardSquad هک شد

حسین توحیدلو
۳ شهریور ۱۳۹۳ - 10:06
شبکه PlayStation Network توسط گروه هکر LizardSquad هک شد - تکفارس 

شبکه مجازی PlayStation Network یکی از پربینده و محبوبترین شبکه های بازی های آنلاین است که در آن کاربرانی که کنسول های پلی استیشن یا کمپانی سونی را دارند و در آن شبکه به بازی آنلاین می پردازند و با دوستان خود بازی می کنند. اما یکی از بزرگترین مشکلات این سرورها نگه داری از آن هاست! گروه های مختلفی از هکرها قصد دارند چنین شبکه هایی را هک کنند و برای خود شهرت کسب کنند. بسیاری از این گروه ها موفق نشده اند اما برخی ها به موفقیت رسیده اند!

در جدیدترین اخبار دنیای گیم، شبکه PlayStation Network که چند ساعت پیش لیست تخفیف های جدید خود را اعلام کرد مورد حمله هکر ها قرار گرفت. سرورهای شبکه PlayStation Network چندین ساعت از دسترس کاربران خارج شده بود و سونی دلیل این خرابی ها را اعلام نکرد. بالاخره در توییتر گروه هکر LizardSquad ادعا کرد که گروه ما شبکه PlayStation Network را هک کرده است. این گروه سابقه هک کردن بسیاری از سرورهای دیگر را نیز دارد. این گروه در توییتر خود نوشته است که سونی پول های زیادی از همین شبگه بدست می آورد ولی هیچ کدام از این پول ها را خرج نمی کند و به جیب خود میزند. ما باید پایان کار را شما را رقم بزنیم.

اینطور شد که شبکه PlayStation Network از دسترس عموم خارج شد. شرکت سونی نیز در آخرین بیانیه ای که اعلام کرد هیچ اطلاعاتی از حساب کاربران دزدیده نشده است و همه حساب ها مانند قبل هستند و از موجودی حساب کاربران هیچ مبلغی کسر نشده است. نحوه حمله گروه LizardSquad چنین است که از روش DDOS برای هک کردن استفاده کردند. این روش بسیار روش کاربردی برای هک سرورهاست و در اکثرا مواقع پاسخ می دهد و سرورها را به دست هکر ها می اندازد.

شما از شبکه PlayStation Network استفاده می کنید؟ آیا ادعا سونی درست بوده است؟ نظر خود را به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.