نسل سوم اینترنت ایرانسل و تعرفه های افزایشی - تکفارس 
نسل سوم اینترنت ایرانسل و تعرفه های افزایشی - تکفارس 

نسل سوم اینترنت ایرانسل و تعرفه های افزایشی

محمد قویدست
۸ شهریور ۱۳۹۳ - 10:38
نسل سوم اینترنت ایرانسل و تعرفه های افزایشی - تکفارس 

از مدتی قبل خبر هایی در مورد پایان انحصار اوپراتور رایتل و شروع گسترده تر شدن اینترنت نسل سوم در همراه اول و ایرانسل شنیده میشد . اکنون ایرانسل به طور رسمی در حال بهره برداری از اینترنت نسل سوم یا همان ۳G در کلان شهر ها و بسیاری دیگر از مراکز استان های کشور عزیزمان است . در همین راستا چندی پیش ایرانسل با استناد بر مجوز هایی که از وزارت ارتباطات دریافت کرده تعرفه های جدید افزایشی خود را نیز رونمایی کرده است. در ادامه با ما همراه باشید با توضیحات بیشتر .

تعرفه های افزایشی ایرانسل شما را با لیست متنوعی از قیمت ها , حجم ها و سرعت های گوناگون رو به رو میکند که در این پست به تشریح هرکدام برای همگان میپردازیم .

 

۱-ساعات طلایی یا همان ساعات خوش هر کیلوبایت ۱ ریال

از شنبه ها تا چهارشنبه ها از ساعت ۲ بامداد تا ۸ صبح و پنجشنبه ها و جمعه ها برای تمام ساعات ! بله . آخر هفته ای پر سرعت و در عین حال ارزان را در ساعات طلایی هر کیلوبایت تنها ۱ ریال تجربه کنید

Screen-Shot-2014-08-27-at-1.52.14-PM-w600

۲-بسته های اینترنت همراه

تمامی مشترکان ایرانسل هم اعتباری و هم دائمی میتوانند با اجرای دستورات زیر از بسته های متنوع ایرانسل بهره مند شوند . در مابین این طرح ها یک طرح ۳ ماهه نیز مشاهده میشود که در این باره این نکته باید ذکر شود که حداکثر حجمی که در این طرح میتوانید استفاده کنید ماهانه ۲۰۰ مگابایت است .

Screen-Shot-2014-08-27-at-1.52.43-PM-w600

۴-شارژ ویژه

با این طرح مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل میتوانند با خرید شارژ و شماره گیری *۱۴۵*رمز شارژ# از شارژ ویژه ی اینترنت و تخفیف ویژه ی آن نیز بهره مند شوند.

Screen-Shot-2014-08-27-at-1.56.54-PM-w6001

همانگونه که مشاهده میکنید این بسته ها هر کدام دارای مدت زمان و میزان مصرف خاص خود هستند که با اطلاع از محدودیت های هر بسته میتوانید بسته ی مناسب عملکرد خود را انتخاب کرده و از سرعت اینترنت نسل سوم لذت ببرید .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.