Xperia Z3 بار دیگر میهمان دست لو دهندگان - تکفارس 
Xperia Z3 بار دیگر میهمان دست لو دهندگان - تکفارس 

Xperia Z3 بار دیگر میهمان دست لو دهندگان

محمد قویدست
۸ شهریور ۱۳۹۳ - 11:32
Xperia Z3 بار دیگر میهمان دست لو دهندگان - تکفارس 

نمایشگاه IFA امسال با سیل عظیم پرچم دارانِ جدید همانا و تلاش های بی کران برای فاش کردن زود تر مشخصات این گجت ها نیز همان . حتما به یاد دارید که سونی چقدر در حفاظت اطلاعات خود ضعیف عمل میکرد اما حال با توجه به سابقه ی نه چندان جالبش , لو رفتن در چند قدمی IFA آمار نسبتا خوبی است . در ادامه مشخصات فنی و ظاهری Xperia Z3 را زودتر از معرفی خود این محصول بخوانید .

همانطور که در عکس های زیر مشاهده خواهید کرد گویا سونی زبان طراحی خود را عوض نکرده است . تغییرات جزیی به همراه کمی نازک تر شدن نسبت به پرچم دار سال قبل . به روز رسانی های بسیار کوچک در زمینه ی سخت افزار با همان طراحی لوکس این نوید را میدهد که در زمینه ی نرم افزاری شاهد عملکردی بسیار بهتر از پرچم دار سال قبل این شرکت خواهیم بود . اطلاعات فاش شده‌ی مربوط به این دستگاه، حکایت از پردازنده‌ی Snapdragon 801 دارند که بر روی فرکانس کاری ۲.۵ گیگاهرتز تنظیم شده و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم آن را همراهی می‌کند. احتمالا شاهد بهبود و ارتقای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب نیز هستیم . مطابق با رسم تغییر و تحول پرچم داران سال پیش .

 

از نظر اندازه , میتوان با توجه به تصاویر فاش شده و همچنین اطلاعات در دسترس دیگر اینطور نتیجه گرفت که سایز صفحه قرار نیست تغییر محسوسی بکند . همان ۵.۲ اینچی اما معلوم نیست سونی پا به میدان رقابت صفحه نمایش ها میگذارد و ارائه ی  صفحه QHD در راس کار است یا همان Full HD با عملکردی بهبود یافته را شاهد خواهیم بود . از نظر دوربین هم هیچ سندی مبنی بر افزایش مگاپیکسل این دستگاه در دسترس نمیباشد .

xperia-z3-leak-again-1 xperia-z3-leak-again-3 xperia-z3-leak-again-21

در کنار تصاویر فاش شده از پوسته و کالبد این دستگاه از قطعات درون این دستگاه نیز تصاویری منتشر شده است .  آنچه در تصاویر زیر مشاهده خواهید کرد قطعات گوناگون سازنده ی این دستگاه اعم از چیپ‌ها و مدارهایی است که اکسپریا زد ۳ را تشکیل خواهند داد.  البته تعداد بسیاری از لیبل‌های  درج شده بر روی قطعات و چیپ های سازنده ی این دستگاه  تار و مبهم شده است تا همچنان چیز هایی برای فاش کردن وجود داشته باشند اما برای پی بردن به تمام حقایق نیازی نیست مدت طولانی صبر کنیم.

xperia-z3-leak-again-8 xperia-z3-leak-again-9 xperia-z3-leak-again-10

تا IFA چیزی نمانده است و حتی اگر فاش کنندگان متوقف شوند زمان به سرعت در حال گذر است .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.