میکرو سه چهارم الیمپوس , مخصوص سلفی! - تکفارس 
میکرو سه چهارم الیمپوس , مخصوص سلفی! - تکفارس 

میکرو سه چهارم الیمپوس , مخصوص سلفی!

محمد قویدست
۸ شهریور ۱۳۹۳ - 14:58
میکرو سه چهارم الیمپوس , مخصوص سلفی! - تکفارس 

عکس های سلفی این روز ها حتی از آیفون ۶ هم طرفداران بیشتری پیدا کرده اند . داشتن دوربین جلو یکی از مهم ترین فاکتور های خرید گوشی هوشمند است . سونی مدلی مختص گرفتن عکس های سلفی ساخته و در پرچم داران نیز شاهد بالاتر رفتن کیفیت دوربین مکالمه ی ویدئویی هستیم . هفته ی پیش هم سونی دست به رو نمایی از محصول عجیب و غریب خود زد که برای گرفتن عکس های سلفی طراحی شده بود . حال نوبت الیمپوس است که پا در میدان دوربین ها و عکس های سلفی بگذارد…

الیمپوس را تمامی دوست داران عکاسی میشناسند . ورزشکاران نیز با دوربین های سریع و مقاوم این شرکت آشنایی دارند . گویا این کمپانی عظیم تولید دوربین های دیجیتال نیز گرفتن عکس های سلفی را دوست دارد و قصد دارد آنرا به سر حد خود برساند .

e-pl7-slv-tilt-hside-m1442ez-slv-wide-1

الیمپوس دوربین بدون آینه با لنز قابل تعویض خود یا همان میکرو سه چهارم خود را با امکانات مخصوص گرفتن عکس های سلفی معرفی کرد . این دوربین از یک صفحه نمایش ۳ اینچی چرخان بهره میبرد که اصلی ترین بخش کمک رسان به این دوربین در گرفتن عکس های سلفی است . تمامی امکانات موجود در Mirror Less های دیگر در این دوربین هم موجود است . در این دوربین هم از مود های حرفه ای عکاسی ردی دیده میشود . با چرخاندن صفحه به راحتی میتوانید با سیستم فوکس دستی و یا خودکار عملیات گرفتن سلفی را آغاز کنید .

سنسور ۱۶ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر و سیستم تمرکز فوکس ۸۱ نقطه ای همه و همه امکانات یک دوربین حرفه ای و مناسب است که الیمپوس در این دوربین نیز به کار گرفته . همچنین امکان عکسبرداری با سرعت ۳٫۵ فریم بر ثانیه نیز برای عکس گرفتن از سوژه های متحرک می تواند بسیار کار آمد و مناسب باشد.  همچنین این دوربین اولین عضو خانواده ی PEN کمپانی الیمپوس است که به امکانات ارتباطی بیشتری مثل WIFI مجهز شده .

این دوربین از ماه دیگر توسط کمپانی الیمپوس و با قیمت ۶۰۰ دلار برای فروش به بازار عرضه میود . البته قیمت این محصول در نسخه های مختلف گونگاون است به طور مثال در نسخه ی کیت ۱۴-۴۲  میتوان این دوربین را با قیمت ۷۰۰ دلار و یا کیت ضد آب ۷۰۰ دلاری خریداری نمود .

منبع: engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.