ساعت هوشمند جدید سامسونگ “Gear S” معرفی شد - تکفارس 
ساعت هوشمند جدید سامسونگ “Gear S” معرفی شد - تکفارس 

ساعت هوشمند جدید سامسونگ “Gear S” معرفی شد

محمد قویدست
۸ شهریور ۱۳۹۳ - 16:42
ساعت هوشمند جدید سامسونگ “Gear S” معرفی شد - تکفارس 

بازار ساعت های هوشمند داغ تر از همیشه است . ساعت جنجالی ال جی و اخبار مرتبط به آی واچ کمپانی اپل و ورژن جدید موتو ۳۶۰ متورولا . در این وسط نام یک پیشگام در این صنعت خالیست , سامسونگ ! سامسونگ نیز همچون ال جی قبل از مراسم نمایشگاه IFA دست به رو نمایی از ساعت جدید خود با نمایشگر خمیده زد که در ادامه ی مطلب بیشتر با آن آشنا خواهیم شد .

سامسونگ حدود یک سال اندی پیش بود که نسخه ی اولیه ی Galaxy Gear را معرفی کرد که مرد انتقادات بسیاری واقع شد . اکنون سیر تحولی این ساعت به نمایشگر خمیده رسیده است تا شاید این طراحی نظر کاربران بیشتری را به خود جلب کند . صفحه نمایش Super AMOLED خمیده ی دو اینچی این ساعت شمارا در استفاده از این امکانات دستگاه یاری میکند .

تراشه ی دو هسته ای با فرکانس ۱ گیگاهرتز , سیستم شارژ و نگهدارنده ی ۳۰۰ میلی آمپری باتری  , ۴ گیگابایت حافظه  ی داخلی و ۵۱۲ مگابایت حافظه ی رم از جمله امکانات سخت افزاری این ساعت میباشد . همچنین این ساعت با تکیه بر استاندارد IP67 مقاوم در برابر آب به شمار می رود و  نیز قابلیت هایی همچون GPS، سنسور تشخیص ضربان قلب، و سنسور تشخیص حرکت همه از جمله امکاناتی است که سامسونگ برای ساعت جدید خودش تدارک دیده است . همچنین جالب توجه است که بدانید سامسونگ در این نسخه از ساعت هوشمند خود از سیستم عامل مخصوص گوگل برای گجت های پوشیدنی استفاده نکرده است بلکه سیستم عامل تایزن میزبان شما در کالبد این گوشی خواهد بود . از دیگر امکانات نرم افزاری هم میتوان به استفاده پیش فرض از اپلیکیشن S Health  و نیز نقشه Nokia Here اشاره کرد.

نکته ی دیگری که این دستگاه را از هم نوعان خود متمایز میکند قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و ارتباط ۳G مستقل از گوشی هوشمند شماست که  به کمک این ویژگی بسیار کاربردی ساعت هوشمند Gear S سامسونگ می تواند حتی در زمانی که فاصله برای برقراری ارتباط بلوتوثی کافی نیست و یا به هر دلیلی این ارتباط قطع شده است، به موبایل شما متصل گردد و اطلاعات را به اشتراک گذارد.

این ساعت از مهر ماه سال جاری برای فروش به بازار ها عرضه میشود

Samsung_Gear_S_Pure_White_3_verge_medium_landscape-w600

منبع : theverge

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.