آی واچ اپل ۴۰۰ دلار خواهد بود؟ - تکفارس 
آی واچ اپل ۴۰۰ دلار خواهد بود؟ - تکفارس 

آی واچ اپل ۴۰۰ دلار خواهد بود؟

حسین توحیدلو
۹ شهریور ۱۳۹۳ - 12:59
xl_iwatch cropped

همانطور که میدانید کم کم انتظارات به پایان می رسد و کمپانی اپل هفته بعد به صورت رسمی از آیفون جدید و آی واچ خود رونمایی خواهد کرد. هر چقدر به برگزاری این مراسم نزدیک می شویم شایعات زیاد تر و زیاد تر می شوند و در آخرین این شایاعات وبسایت جدید و ناشناسی به نام Recode  بر روی خروجی سایت خود نوشته است که اپل تنها قصد عرضه یک مدل از آی واچ را ندارد و چند مدل از آی واچ معرفی خواهد شد و هر کدام قیمت خاص خود را خواهند داشت. بنا به گفته وبسایت Recode  یکی از مدل های آی واچ ۴۰۰ دلار خواهد بود.

طبق گفته های وبسایت Recode  هم اکنون سازندگان آی واچ در جلسه ای نشسته اند و درباره قیمت نهایی ای واچ صحبت می کنند و قصد دارند قیمتی بیشتر از رقبا برای این مدل پیشنهاد کنند. البته اسمارت واچ های کمپانی های دیگر نظیر سونی و سامسونگ حدود ۲۳۰ دلار قیمت دارند و به نظر قیمت ۴۰۰ دلار برای یک اسمارت واچ قیمت بالایی باشد. البته هم اکنون یکی از مدل های اسمارت واچ ال جی ۴۰۰ دلار است.

همانطور که در بالا اشارهک کردیم هنوز هیچ منبع معتبری این خبر را تایید نکرده است و فقط یک وبسایت ناشناس Recode این خبر را در سراسر جهان پخش کرده است و ما میتوانیم آن را فقط یک شایعه در نظر بگیریم و منتظر معرفی این آی واچ دیدنی باشیم.

نظر خود را به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.