محصولات پوشیدنی سونی در نمایشگاه IFA 2014 حضور دارند! - تکفارس 
محصولات پوشیدنی سونی در نمایشگاه IFA 2014 حضور دارند! - تکفارس 

محصولات پوشیدنی سونی در نمایشگاه IFA 2014 حضور دارند!

حسین توحیدلو
۹ شهریور ۱۳۹۳ - 14:55
محصولات پوشیدنی سونی در نمایشگاه IFA 2014 حضور دارند! - تکفارس 

امروزه عصر فناوری و اطلاعات است و تکنولوژی های ساخته شده اند که باور برخی از آن ها بسیار سخت است. هم اکنون به برگزاری مراسم IFA 2014 نزدیک می شویم و چند روز بعد شرکت سونی در این نمایشگاه بزرگ و پرطرفدار کنفرانس دارد و در این کنفرانس قصد دارد از تکنولوژی ها و اسمارت فون های جدید خود رونمایی کند. در ۴ سپتامبر یعنی فقط ۵ روز بعد شرکت سونی در نمایشگاه IFA 2014 از گجت های جدیدی رونمایی خواهد کرد. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید…

کمپانی بزرگ سونی تا کنون تایید کرده است که در نمایشگاه IFA 2014 از اسمارت فون اکسپریا ۳، دو تبلیت جدید از سری اکسپریا رونمایی خواهد کرد ولی این کمپانی هنوز درباره محصولات پوشیدنی سخنی نزده است و باید منتظر می ماندیم. اما طبق خبری که توسط ۹to5Google لو رفته است سونی در این مراسم از نسل سوم اسمارت واچ ۳ و هم چنین از دستگاه تناسب بدن به اسم SmartBand Talk در نمایشگاه IFA 2014 رونمایی خواهد کرد.

اسمارت واچ نسل شوم شرکت سونی دارای یک صفحه نمایش ۱.۶ اینچی با رزولوشن نسبتا خوب ۳۲۰ در ۳۲۰ و در برابر آب و گرو و خاک مقاوم است و به صورت یکپارچه پلاستیکی است و این اسمارت واچ سنسور بررسی ضربان قلب را هم دارد و میتوانید هر لحظه ضربان قلب خود را ثبت و مشاهده کنید.

نظر خود را به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.