با کیفیت ترین ویدئوی منتشر شده از آیفون ۶ - تکفارس 
با کیفیت ترین ویدئوی منتشر شده از آیفون ۶ - تکفارس 

با کیفیت ترین ویدئوی منتشر شده از آیفون ۶

محمد قویدست
۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - 11:16
با کیفیت ترین ویدئوی منتشر شده از آیفون ۶ - تکفارس 

مدتی کوتاه تا معرفی آیفون نسل جدید و همچنین گزارش وبلاگی زنده از تک فارس از مراسم معرفی باقی مانده است . در همین زمان کوتاه نیز فاش کنندگان دست از پخش کردن عکس ها و ویدئو های متعدد نکشیده اند . در ادامه با ویدئویی همراه خواهید بود که کمی اطلاعات بیشتر از آیفون ۶ احتمالی در اختیار ما میگذارد

در این ویدئوی با کیفیت آیفون احتمالی از تمامی زوایا به آرامی بررسی میشود . همچنین کالبد شکافی کوچکی نیز از سوی منتشر کننده قابل مشاهده است . نسخه ی ۴.۷ اینچی این گوشی در کنار آیفون ۵s بسیار باریک تر به نظر می آید . همچنین اثری از وجود پنل جلویی در رنگ سفید نیز در این گوشی موجود است . از جمله نکاتی که تا بحال فاش نشده بود وجود سنسوری خاص در زیر لوگوی اپل در پشت این گوشی بود که کامل مشخص نیست چه وظیفه ای بر عهده دارد . البته چندان هم نمیتوان مطمعن در رابطه با وجود سنسوری در زیر لوگو خبر داد اما در این ویدئو لوگو کاملا مجزا از بدنه است .

لینک دانلود ویدئو

بسیاری از کابران انتظار معرفی دو نسخه از آیفون جدید را در دو سایز  ۴.۷ و ۵.۵ اینچ و همچنین معرفی iWatch و همچنین نسل جدی آیپد را دارند . بر اساس شایعات بسیار زیادی تنها نسخه ی ۴.۷ اینچی در شرف معرفی است . حقیقت هرچه که باشد پس از اندکی صبر دیگر مشخص خواهد شد .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.